Pech, Pech, Pech en kapot contactslot?

Forumindex Forums Modellen Kadett Pech, Pech, Pech en kapot contactslot?

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 26 tot 29 (van in totaal 29)
  • Auteur
    kaneelschep
    Deelnemer

Ik heb er net pas naar kunnen kijken.. :( Zus was jarig geweest en bleek dat zondag te vieren..
      Maandag gelukkig auto kunnen lenen om naar mn sollicitatie te komen.
      Maar nu heb ik het dus uit elkaar.
      Dat witte blokje met de contacten is van het slot afgebroken. van die 2 hele kleine schroefjes af aan beide kanten.
      Het blokje zelf ziet er goed uit. behalve het gat om te draaien is flink uitgelubberd.
      Ik ga zo wel even naar de sloop om te zien of ze nog zon blokje hebben liggen.
      Gelukkig is mn slot zelf nog gewoon heel.

Is dat blokje op elke kadett hetzelfde?

opelmantagek
      Deelnemer

Ik zou een nieuwe kopen zo duur zijn ze niet en bij de meeste automaterialen zaken nog wel te krijgen.

kaneelschep
        Deelnemer

Ik heb even gevraagd bij opel hier in de buurt, maar was niet op voorraad en hij had het over 40 euro inc. Nu was ik er niet helemaal zeker van of ie me wel begreep.. Hij klonk iig niet alsof ie over het algemeen dingen makkelijk begreep in ht dagelijks leven… :D
          iig… Ik heb hem nu voor 5 euro van een astra gsi van de sloop en die ziet er als nieuw uit en doet het perfekt. Nog even gevoeld of ie warm wordt ofzo, maar nee.. geen probleem.
          Nu moet ik nog de afgebroken stukjes plastic waar het oude blokje mee aan het slot zat uit het slot zien te peuteren/schudden/frummelen.

asconahobbyist
          Deelnemer

nieuwe bij de onderdelenboer kost een kleine 20 euro,maar je bent iig weer even gered.
            Ik zorg altijd dat ik dr 2 op voorraad heb.

4 berichten aan het bekijken - 26 tot 29 (van in totaal 29)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.