Paul Walker tribute meeting, 22 dec. 1800+ aanmeldingen!

Forumindex Forums Overige Meetings Paul Walker tribute meeting, 22 dec. 1800+ aanmeldingen!

  • Dit onderwerp is leeg.
12 berichten aan het bekijken - 26 tot 37 (van in totaal 37)
  • Auteur
    Berichten
  • #18198468
    Blue-Dragon
    Deelnemer
      Lid sinds:
      18 July 2006

      Opscheppen is er in de echte auto scene niet bij, daar laat een ieder zich in zijn eigen waarde.
      En racen hebben ze een racebaan voor uitgevonden , en niet een parkeerplaats waar publiek rond loopt met kleine kinderen.

      #18198469
      remutr
      Deelnemer
        Lid sinds:
        7 August 2012

        Dat is waar, daar hadden ze geen ruimte voor. Dat opscheppen kwam ook door de gemiddelde leeftijd die er rond liep. heb rond me 25 ste toch iets niet goed gedaan dartik toen geen impreza had. Als die jochies hebben zo’m japanse tupperware box op zo,n meeting.

        maar wat ik lees over schoonmaak kosten, zijn die sporen niet allang weg geregend.

        #18198470
        XtremeCorsaRacer
          Lid sinds:
          10 December 2013

          *enkele fotos van de 1 minuut..gestoorde gekte haha

          #18198471
          Ivanos
            Lid sinds:
            28 July 2013

            @Blue-Dragon wrote:

            Opscheppen is er in de echte auto scene niet bij, daar laat een ieder zich in zijn eigen waarde.
            En racen hebben ze een racebaan voor uitgevonden , en niet een parkeerplaats waar publiek rond loopt met kleine kinderen.

            ook niet op een parkeerplaats, zat industriegebieden waar het wel kan hoor ;) wat moet je anders met een snelle auto? beetje als een oudje rondrijden? je koopt toch ook geen ferrari en houdt je netjes aan de snelheid ;)

            #18198472
            RemcoV
              Lid sinds:
              15 July 2006

              @Blue-Dragon wrote:

              Vond dat het niks met de auto scene te maken had.
              Burnen en racen enz hoort niet bij de auto scene , daar gaat het om een auto naar je eigen zin te maken. En dat dan delen met de andere van de auto scene.

              Wat ze nu hebben gedaan is nog meer de auto scene naar beneden halen.
              We worden al zo vaak aangekeken door de mensen dat we scheuren als gekken, en overal schijt aan hebben.
              Terwijl de echte auto scene helemaal niet zo is, en door deze acties worden we alleen maar verder in het kwade daglicht gezet.

              En F&F heeft naar mijn weten ook niks met de auto scene te doen, want wij doen niet een stelen schieten en hard scheuren en burnen en racen.

              Zo zie ik het namelijk en hoe een ander er over denkt is dan aan hem zelf.

              :thumbup

              Racen doe je op een circuit of op een afgesloten/afgezet terrein waar het kan, niet op een plek waar je iemand voor zijn sokken kunt rijden!

              #18198473
              Ivanos
                Lid sinds:
                28 July 2013

                @RemcoV wrote:

                Racen doe je op een circuit of op een afgesloten/afgezet terrein waar het kan, niet op een plek waar je iemand voor zijn sokken kunt rijden!

                industriegebieden doen het goed snachts hoor ;)

                #18198474
                marcel gtt
                  Lid sinds:
                  30 June 2004

                  @Ivanos wrote:

                  @RemcoV wrote:

                  Racen doe je op een circuit of op een afgesloten/afgezet terrein waar het kan, niet op een plek waar je iemand voor zijn sokken kunt rijden!

                  industriegebieden doen het goed snachts hoor ;)

                  volgens mij snap je het doel van deze hele meeting niet .
                  dit heeft niks met racen enz te maken.

                  en trouwens met je tigra gaan racen , daar heb je een echte auto voor nodig . :thumb

                  #18198475
                  remutr
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    7 August 2012

                    volgens mij was het zo dat het eigenlijk alleen auto’s kijken was en dat ze 1 minuut herrie mochten maken om 14.30 uur.

                    Erna moet parkeerterrein leeg gemaakt worden.

                    #18198476
                    Bluetiger
                      Lid sinds:
                      10 February 2007

                      Helaas moet ik Blue-Draegon wel gelijk geven. Snelle of trage auto?!! Je hoordt ze niet af te raggen. En wil je het wel doen? Doe dat dan op een circuit.
                      Als je een beetje trots op je auto race je nie.

                      #18198477
                      remutr
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        7 August 2012

                        Zoals de lokale audiowinkel vanmiddag zei.

                        Een auto is net een kindje, als papa moet je er goed voor zorgen. En zo is het wel.

                        #18198478
                        Ivanos
                          Lid sinds:
                          28 July 2013

                          @marcel gtt wrote:

                          en trouwens met je tigra gaan racen , daar heb je een echte auto voor nodig . :thumb

                          ik heb geen eens een tigra mee :P

                          #18198479
                          Dropsmurf
                            Lid sinds:
                            23 February 2013

                            ik was de 600e deelnemer maar uit einderlijk was er plek voor 2000 man en er stonden 3000 man ingeschreven en toen breide ze het terrein uit en stonden er 3000 mensen :P en toen kwamen er nogsteeds mensen aan en zijn hun ergens anders verder gegaan met meeting houden

                          12 berichten aan het bekijken - 26 tot 37 (van in totaal 37)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.