Forumindex › Forums › Overige › Slap Geouwehoer › Paul Walker overleden
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
1 december 2013 om 08:22 #17262275
http://nos.nl/artikel/581256-acteur-paul-walker-verongelukt.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
1 december 2013 om 08:48 #18196301hard he…. las t ook net. Zitten midden in de maak van FatF 7,kijken hoe ze dat gaan oplossen :hmmz
Maat van em reed in een Porsche…
linkje staat ook een filmpje van iemand die net de crash site langs komt rijden :shock:
1 december 2013 om 09:55 #18196302Een echt goed weekend is het niet.
OOk een voormallig TT Winnaar is niet meer.
Benefietrace voor overleden Simoncelli loopt uit op drama1 december 2013 om 11:01 #18196303moet je toch flink je best doen wil je die auto zo uit laten zien
zal niet met 50 zijn geweest1 december 2013 om 13:21 #18196304en om dan zo aan je einde te komen..in duizend stukjes.. :(
1 december 2013 om 13:43 #18196305Damn ja en pas 40……….triest.
Weet nog toen het eerste deel van de reeks uitkwam, het werd een grote hipe.
Tuning scene barste los, streetraces in Europa en de USA.Ride or die
1 december 2013 om 17:11 #18196306Idd, Paul was naar het schijnt ook een van de weinige ‘down to earth’ acteurs wat hem enorm sierde…
Geweldige acteur en de FAF-series maakte idd heel wat veranderingen op alle wegen in de wereld. Voor de FAF7 film zullen ze wel een look-a-like de rol geven en een scene erin flansen zodat hij met een race oid sterft…
1 december 2013 om 17:13 #181963071 december 2013 om 17:18 #18196308De chauffeur die wss in fout was en dus 2 lijken op zijn geweten heeft… :jerry
1 december 2013 om 17:27 #18196309o tuurlijk, het was zijn schuld, dan maakt het niet uit nee dat ie dood is :hmmz
hier een filmpje.
mijn “oordeel” aan de hand van dat filmpje lijkt het er op dat het een mislukte donut is of zo
kijk maar naar de strepen op de weghttp://www.skoften.net/video/beelden_brandende_auto_fast_and_the_furious_acteur_paul_walker” onclick=”window.open(this.href);return false;
1 december 2013 om 18:14 #18196310Heb er ook WSS bijgezet: het kan ook zijn geweest dat ie een klapband heeft gehad oid (wat ik wel onwaarschijnlijk ga vinden)
Zeg niet dat het niet uitmaakt of ie dood is (mijn deelneming daar ook voor) maar als chauffeur moet je verantwoordelijk zijn op de baan. Ook al rij je met een Porsche of een VW. Je neemt tenslotte ook meerdere levens mee. Er zijn er zovelen die met een uitgebouwde of dure wagen rondrijden maar het verschil zit erin HOE je rijdt. Ik kom persoonlijk ook nog liever heelhuids aan ipv donuts te maken op de openbare weg als het dat is wat er op de baan staat… ;)
1 december 2013 om 18:16 #18196311dit is niet gebeurt met donuts draaien
1 december 2013 om 18:21 #18196312Jammer dat het zo moet aflopen met onze top acteur.
22 december hebben ze een meeting ter herinnering van paul walker!!
Wordt gehouden in de Meern..1 december 2013 om 18:53 #18196313Kan met vanalles gebeurd zijn: bruusk remmen, overdreven snelheid, onoplettendheid, driften, klapband, ontwijken, stoerdoenerij, … Dat zal het onderzoek moeten uitwijzen…
1 december 2013 om 19:48 #18196314@ronOPC1 wrote:
Damn ja en pas 40……….triest.
Nee, de race en tuning scene bestond al lang, enkel door deze films dacht elke 18 jarige van zijn 1200 een tuningbak te maken.
Straatraces bestonden al jaren, na deze films werd het een hype, en straatrace een modewoord.Maargoed, lullig dat ie dood is, achterlijk dat er zo’n hype omheen is.
1 december 2013 om 20:00 #18196315@mayhem wrote:
@ronOPC1 wrote:
Damn ja en pas 40……….triest.
Nee, de race en tuning scene bestond al lang, enkel door deze films dacht elke 18 jarige van zijn 1200 een tuningbak te maken.
Straatraces bestonden al jaren, na deze films werd het een hype, en straatrace een modewoord.Maargoed, lullig dat ie dood is, achterlijk dat er zo’n hype omheen is.
Idd mijn vader deed het zelfs nog in zijn jonge jaren met zijn Ascona 1900 :D
Als je bekend bent is er altijd zo’n gedoe rond… Normaal doe ik hier niet aan mee maar Paul Walker vind ik toch een van de weinige geweldige acteurs die van zijn leven geen potje maakte zoals vele Hollywoodsterren…2 december 2013 om 09:18 #18196316@mayhem wrote:
Natuurlijk bestond die scene al lang, maar er is wel een hele generatie autoliefhebbers uit voort gekomen. Ondanks dat er een hoop onzin in die eerste film zit, het was toch voor veel jonge 14 jarige autoliefhebbers, waaronder ik zelf, een trigger om meer te verdiepen in autotechniek. Dus ondanks dat die film ontzettend fout is, is het toch 1 van mijn nostalgische favoriete autofilms. Naast Gone In 60 Seconds.
Daarna zijn ze natuurlijk compleet uitgemolken en niemand lijkt door te hebben dat Fast & Furious 2 vrijwel precies hetzelfde verhaal is als Fast & Furious 4, maar dat mag de pret niet drukken. Het zijn nog steeds leuke films, vind ik.
2 december 2013 om 09:21 #18196317Van mij had Fast&Furious 2 niet gehoeven. Die film vind ik niet thuis passen in de reeks. Tokio Drift (3) daarin tegen vind ik erg gaaf. En daarna vind ik dat ze met 4 en 5 weer verder gaan met het verhaal.
gr
Marcel2 december 2013 om 09:49 #18196318@turbo.d wrote:
Van mij had Fast&Furious 2 niet gehoeven. Die film vind ik niet thuis passen in de reeks. Tokio Drift (3) daarin tegen vind ik erg gaaf. En daarna vind ik dat ze met 4 en 5 weer verder gaan met het verhaal.
gr
MarcelBij deel 2 is het heel erg duidelijk dat ze eigenlijk Vin Diesel hadden gewild. Hij had zo op de plaats gepast van die andere kerel. Deel 4 is eigenlijk hetzelfde verhaal als deel 2, maar dan met wat andere details. De grote lijnen zijn hetzelfde. Grote bad guy die dingen smokkelt. Brian is undercover om die bad guy te pakken. Onze hoofdrolspelers moeten auditie doen met een vette race. Natuurlijk worden ze aangenomen. Dan nog even een vette smokkel race. Aan het einde natuurlijk nog even een foutje van Brian z’n collega’s door te vroeg conclusies te trekken en in te grijpen. Het zit er allemaal in, in allebei de films.
Alleen het verhaal van deel 4 is wat beter uitgewerkt, maar het blijft een soort remake, omdat ze deze keer Vin Diesel wel konden krijgen ;)
2 december 2013 om 10:00 #18196319Ja inderdaad, zoiets lijkt het wel op.
Ik vind het verhaal van 2 niet echt voortborduren in de reeks en dus had die van mij niet gehoeven. Bij deel 4 spelen de anderen ook weer een rol (Mia en Letty)2 december 2013 om 17:27 #18196320het 1ste deel was de enige ‘echte’ wat betreft tuning en racen,de laatste delen zijn actie films.
tuurlijk ik heb ze ook gezien maar zijn zo veel anders als waarmee ze begonnen.
wat die 1ste film allemaal aan het rollen heeft gebracht,denk dat nl’s tuning shops dolblij waren met die film.2 december 2013 om 18:04 #18196321Op een van de video’s is te zien dat het bordje “speed limit 45” is plat gereden, die borden staan er niet voor niets.
Als rijder ben je verantwoordelijk voor jezelf, je bijrijder en ook de medeweggebruikers!
Als bestuurder kun je zelf er voor kiezen als hard wilt rijden, als bijrijder kun je er voor kiezen om uit te stappen, maar als medeweggebruiker heb je niets te kiezen als je door onverantwoord rijgedrag word aangereden.
Je partner of je kinderen zouden maar op die plaats gestaan hebben.
Dit soort films zet de jeugd aan tot kopieergedrag en het is daarom goed om ook de gevolgen van dit gedrag onder ogen te zien.
En als je dan toch zo graag snel wilt rijden, doe dat dan op een autosnelweg.
2 december 2013 om 18:09 #18196322Vanmiddag in Essen stond DE groene Ford Torino uit F and F.. heb er toch ff bij stil gestaan gaande wat er dit weekend gebeurt is… Zeer jammer dat paul niet meer onder ons is…
2 december 2013 om 18:25 #18196323
2 december 2013 om 22:21 #18196324@Duurt wrote:
Op een van de video’s is te zien dat het bordje “speed limit 45” is plat gereden, die borden staan er niet voor niets.
Als rijder ben je verantwoordelijk voor jezelf, je bijrijder en ook de medeweggebruikers!
Als bestuurder kun je zelf er voor kiezen als hard wilt rijden, als bijrijder kun je er voor kiezen om uit te stappen, maar als medeweggebruiker heb je niets te kiezen als je door onverantwoord rijgedrag word aangereden.
Je partner of je kinderen zouden maar op die plaats gestaan hebben.
Dit soort films zet de jeugd aan tot kopieergedrag en het is daarom goed om ook de gevolgen van dit gedrag onder ogen te zien.
En als je dan toch zo graag snel wilt rijden, doe dat dan op een autosnelweg.
Op alles ben ik het met je eens.behalve het laatste. Als je dan toch zo’n idioot bent om dat te kopiëren verdien je niet beter. Weer een mongool op de baan minder. en als je snel wil rijden doe dat op een afgesloten circuit waar het thuis hoort en niet op een openbare weg.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.