Paul S

• Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Paul S

Hallo,

na vele jaren te hebben meegelezen zal ik me bij deze zelf ook eens aanmelden en voorstellen.
      Ik woon zelf in Weert (Limburg) en ben binnen twee uurtjes dus bij de ring

Al jaren is auto’s een grote hobby van mij. Momenteel verkoop ik ook
      hobbymatig auto’s naast mijn vaste baan (wel ingeschreven bij het RDW)
      Het blijft voor mij hobby dus ik zoek meestal ook modellen waar ikzelf
      ook wel in zou willen rijden. Inmiddels zijn er al velen gepasseerd.

Toen ik een jaar of 18 was de eerste keer na de Ring geweest en ook zelf
      gereden. In die tijd reed ik een Astra gsi waar ik veel tijd, geld en moeite had ingestopt.
      Daarna ook nog wel eens een vrij rijden sessie op Zandvoort gedaan.
      Vanaf een jaar of 23 is hier eigenlijk een beetje de klad in gekomen (huisje, boompje,
      beestje zullen we maar zeggen). Aangezien ik nu weer wat tijd en ruimte heb en een beetje geld kan missen heb ik er weer een auto bij gekocht voor op te bouwen op het circuit.
      Het is een Kadett GSI (omgebouwd, oorspronkelijk 1.2). Anders zou ik deze ook nooit hebben omgebouwd omdat ik ze daar te zeldzaam voor vind.

Nu wil ik deze auto gaan ombouwen voor het circuit. Rede hiervoor is dat deze van 1986
      is en dus voordelig op de weg staat elk jaar. Aangezien dit wel nodig is voor de Ring.
      En het is ook weer eens wat anders. Daarbij beginnen het oude torretjes te worden
      en vind ik het ook wel apart. Tevens heb ik altijd wel een zwak gehad voor de GSI varianten.

Gr,
      Paul

Anoniem

Welkom Paul, leuk dat de Kadett E toch niet helemaal verdwijnt. De Kadett GSi (origineel niet vernageld plastic fantastic) zijn idd
        tegenwoordig een zeldzame verschijning.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.