Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › Pastry's corsa GSI c20xe [update Gesperd, vliegwiel en
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
2 februari 2010 om 19:13 #17468720
2000 cm^3 ? het is toch een 1998 cc ?
mijn ex E kadett GSI woog minder dan 870 kg :P
2 februari 2010 om 19:26 #17468721het is ook een sedan ;)
2 februari 2010 om 19:41 #17468722Netjes dat hij op kenteken staat!! Je hebt leuke spullen, onder de 14 moet je echt wel gaan rijden dit jaar. Die quaffy sper is niet zo moeilijk om in te bouwen hoor, freek kan dat zeker wel. Of heeft hij geen zin:P
2 februari 2010 om 21:58 #17468723als ik nu niet onder de 14 rij moeten jullie me hard onder my ass kicken. De sper wordt gemonteerd en de bak wordt helemaal op nieuw nagekeken en zonodig op gefrist, hij wordt speciaal voor de sprint afgesteld.
3 februari 2010 om 14:25 #17468724je word gewoon net zolang gebitchslapt totdat je onder de 14 komt….. blijf ff in de 14, leuk voor ons:P
3 februari 2010 om 17:30 #17468725Ik heb een beter idee, als je niet onder de 14.00 rijd gaan we je op deze manier vragen stellen….
3 februari 2010 om 21:38 #17468726:P shut up muthaf*cka:D
3 februari 2010 om 22:08 #17468727nee dat zeggen wij dan tegen jou:jerry
4 februari 2010 om 08:22 #17468728Ik kwam nog een verhoortechniek tegen :P
4 februari 2010 om 14:46 #17468729je hoort eigenlijk allang onder de 14 te rijden, met die sper moet het zeker gaan.
ter vergelijking, ik en eljan reden 13,9 en 13,8 met mijn oude blauwe.
Standaard!! 300.000 ++++ km oude motor, sper in de bak en onnodige zooi eruit, 195/50/15 bandjes (merk Milestone, 30 euro het stuk), setje koni geel eronder en een 60/40 verlaging (Camber goed nagesteld, belangrijk voor je grip). Verder niets bezonders spannends aan die auto gedaan……
http://www.youtube.com/user/atenooie#p/u/2/gzskcAriH9M4 februari 2010 om 14:56 #17468730in soldaat van Oranje zit ook nog een leuke, dat die kerel op de keukentafel legt met een tuinslang in z’n reet…
4 februari 2010 om 16:34 #1746873113,9 met mijn a-tje met gemeten 153 kruk pk’s. Sper en toyo888
14,147 compleet stock
Dus, . . . Aan de motor zal t strax niet liggen :jerry:jerry4 februari 2010 om 17:18 #17468732jongens allemaal mooie cijfers.:wors ik denk echter dat het ook een kwestie is van ervaring. Vergeet niet dat ik tot vorig jaar Zandvoort geen serieus stoplicht sprintje heb gedaan he.
Met de astra deed ik dat niet, want dan werd hij weer vies…:Dtot nu toe staan mijn sprint dagen op 7.
@ max -Desalniettemin baal ik heel erg dat ik de laatste keer op BB niet onder de 14.06 kon komen. Dit was mede te danken aan de Das Drag Day, waarbij het stikte van de insecten op BB en ik maar een paar keer kon rijden..:cry
Maar ik leef wel toe naar komend seizoen, hoewel ik nog veel moet leren. king:
@ folky.. het ligt niet aan het motortje.
4 februari 2010 om 17:39 #17468733Het is gewoon een kwestie van oefenen ;) mijn eerste sprint was ook niet onder de 14 seconden :P
Toen ik 13,201 reed, was het eerste wat max zei dat kan niet :wors
Ik wil A/SL gaan rijden :thumbup
18 maart 2010 om 09:56 #17468734Vorige week heb ik zaterdag in alle vroegte mijn nieuwe bak opgehaald.
Het is Quaife gesperde F20. De bak is compleet nagekeken en alles wat vervangen moest worden is vervangen.
De bak is een 20 tands, wat beter voor de sprint schijnt te zijn…. :verlegen:Bij het ophalen hebben we direct even het lipje afgeslepen, zodat hij niet tegen de trekstangen aankomt. Uiteraard kreeg ik een fles juiste bakolie erbij.
Door dat ik nu deze bak heb aangeschaft, wil ik ook een sportkoppelingsset en direct mijn lichtere vliegwiel plaatsen. Het is dus verstandiger om TB’s en de koppeling in één klap te doen ivm afstelling van het blok. Wellicht komt dit alles er pas volgend seizoen op als ik weer een goede cashstroom heb. :D
Hierbij de plaatjes van het praatje.
18 maart 2010 om 13:38 #17468735Bekende plaatjes :angel
Goed bezig :thumbup
2 juli 2010 om 12:30 #17468736Vandaag heb ik geïnvesteerd in een luchtfilter van Pipercross en wat klein materiaal. De backplate is nog in bestelling maar om een idee te geven heb ik hem er even los opgehangen. Ik vind het best een cool gezicht. In de luchtfilter zit een soort geraamte wat zorgt dat het filter niet wordt opgezogen.
Ik heb direct even de gasklephendel gemonteerd alleen kwam ik er achter dat er bij het vlindermechanisme een stukje iets te lang was, en dus de gasklep niet helemaal open kon.
Ik denk als langs het streepje af slijp dat de thottle dan gewoon weer 100% open gaat. Ik denk niet dat dit een probleem is???
Toen voor de grap nog even wat benzineleidingen gemonteerd aan de 3bar BDR en een samco vaccumslang er op gezet die moet zorgen voor het vacuüm van de Vems ( de comp) en de rembekrachriger.
verder heb ik nog een goedkope oil catch can besteld,
en gisterennacht even een schema getekend.
2 juli 2010 om 13:06 #17468737:thumbup
Leuk spul.
Is dit de motor die je te koop hebt gezet ?
2 juli 2010 om 16:14 #17468738Even een vraag.
Waar heb jij in godsnaam dit inlaatspruitstuk gehaald. :angel
en voor de rest veel succes in Bitburg dit weekend. jammer dat ik moet passen deze keer.
greetz
2 juli 2010 om 18:00 #17468739die heb ik van Peters autosport en kost inc verzending 240 euro.
:angel
2 juli 2010 om 20:26 #17468740pas op met je pipercross filter.
Hij ging bij mij scheuren naast het stukje gaas binnen in het filter.
Als je slim bent maak je een stukje gaas rondom binnen in, zodat ie niet kan scheuren langs de randen van het stukje gaas wat er nu in zit.2 juli 2010 om 21:32 #17468741Je hebt em gekocht, nice..
2 juli 2010 om 22:43 #17468742Goeie tip fearless, ga ik van de week doen!
@piele ja idd, voor het eerst vond ik iets bij Biesheuvel dat goedkoper was dan andere bedrijven :D4 juli 2010 om 10:12 #17468743origineel gepost door pastry
Goeie tip fearless, ga ik van de week doen!
@piele ja idd, voor het eerst vond ik iets bij Biesheuvel dat goedkoper was dan andere bedrijven :DJah joh..
Maar met die jongens ken je ook best praten hoor, toen ik om de haveklap klein spul nodig was bij ze, was ik daar ook bijna kind aan de telefoon :P
Werd er ook regelmatig wat opgestuurd zonder verzendkosten!
Maar ook als er een technisch verhaal bij komt kijken zijn ze ook de verkeerde niet!
Stond daar op een gegeven moment te lullen met die ouwe aan de balie over sproeiers voor mn carbs, komt ie met een bakkie aan zetten:
Deze, deze,deze enz…
Daar moet ie eerst wel op lopen…
Zeg wat kost dat?
mwuah.. laat maar is een keer horen als t loopt… ;)
Klantvriendelijkheid is ook iets wat uitsterft..19 oktober 2010 om 06:51 #17468744Zo inmiddels weer wat vooruitgang. Mijn pr op de 1/4 mile is nu 13,921.
Gisteren heb ik een leuke koop gedaan, ik heb namelijk eindelijk stoeltje gevonden. Ik had al een paar stoeltjes bezocht, maar de meeste waren iets te klein.
Nu heb ik een 16″Kirkey gekocht. De stoel is van aluminium en de zitting heeft even wat TLC nodig. :)
Zo kocht ik de stoel.
gisteren avond heb ik ff snel de hogedrukspuit erop gezet en de zitting is nu aan het drogen, daarna gaat hij naar Handy Daddy Customs, die de zitting gaat fixen.
:)
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.