past schroefset vectra c ook op signum

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum past schroefset vectra c ook op signum

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    roy_signum

ik ben al enige tijd opzoek naar schroefset. nou kom ik heel veel spullen tegen die zowel op de vectra C passen en dan ook op de signum.

nu vroeg ik mij af. past een schroefset van een opel vectra C ook op een opel signum 2.2 direct.

wie kan mij het verlossende antwoord geven want de ene bedrijf zegt ja dat kan en de andere zegt dat het niet kan…..

Haasje17
      Moderator

Vectra C En signum schroefset is uitwisselbaar.

jraaf
        Deelnemer

@roy_signum wrote:

nu vroeg ik mij af. past een schroefset van een opel vectra C ook op een opel signum 2.2 direct.

Of het past is afhankelijk van de as last voor en achter. In principe past elke set op een GTS/Sedan/Signum/SW Maar als je een set neemt voor een Signum met een as last voor van 1050 kilo is deze niet geschikt voor een GTS met een as last voor van af 1060 kilo.

Die as last hangt o.a. af van de motorisering en uitvoering.

Groet jraaf

Znow

Let ook bij aanschaf op het onderstel of deze sport is of standaard veder past zogoed alles van signum op vectra zelfde bouwjaar en onderstel let ook op het idsplus systeem

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.