Past einddemper Zafira A Z18XE op een Astra G X18XE1?

Forumindex Forums Modellen Astra Past einddemper Zafira A Z18XE op een Astra G X18XE1?

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17253690
    Robert.
      Lid sinds:
      23 June 2011

      Ik heb een vraagje:

      ik heb de dempers nog niet kunnen vergelijken, maar past een einddemper van een Zafira A Z18XE (2005) op een Astra G X18XE1 (1998)?

      Ik hoop het wel, dit zal mij een nieuwe einddemper besparen. De reden dat ik het hier vraag, is dat hij nogal ver uit de buurt woont bij mij,dus als jullie het antwoord weten zal mij dat heel erg helpen!

      Alvast bedankt!

      Groeten Robert

      #18085255
      Dolby
      Deelnemer
        Lid sinds:
        1 May 2008

        Denk persoonlijk dat het zou moeten passen. Alleen de einddemper de middendemper zou anders zijn i.v.m lengte auto.

        Maar als je zeker wilt zijn koop je een nieuw eindemper. Kijk eens bij uitlaatsetje.nl daar heb zo zeer goed koop een goede uitlaat.
        Heb toevallig 1 maand geleden een midden demper + einddemper + montage set voor €108 gekocht.

        Groetjes,

        Jos

        #18085256
        robert_corsa
          Lid sinds:
          16 May 2009

          past volgens mij niet.
          als ik het goed heb is deze demper korter

          als je van plan bent je auto lange tijd te houden, zou ik er een remus of sering eronder hangen.
          deze gaan zeer lang mee, geven niet meer geluid, en je heb gelijk een sportievere look

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.