Forumindex › Forums › Modellen › Corsa › past een astra F dash in een corsa B
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
4 november 2009 om 16:02 #17543936
Maar het ziet er wel strak uit eerlijk is eerlijk :angel
4 november 2009 om 16:59 #17543937origineel gepost door Dietrich Concept
origineel gepost door Powercorsa
Als ik zo het project van Dietrich zie dan maakt het hem niet uit of het standaard als past :Palles is pas te maken
ik ga voor een astra G dash
past voor geen meter maar dat gaan we reddenhij is maar 7 cm te breed hahahahahahaha
dat wordt zagen en plakken
:P:P:P:P:P
ik lees het al
zit hier 10 km verderop 1 met teveel vrije tijd :jerry:jerry
5 november 2009 om 10:52 #17543938origineel gepost door crossagek
origineel gepost door Dietrich Concept
origineel gepost door Powercorsa
Als ik zo het project van Dietrich zie dan maakt het hem niet uit of het standaard als past :Palles is pas te maken
ik ga voor een astra G dash
past voor geen meter maar dat gaan we reddenhij is maar 7 cm te breed hahahahahahaha
dat wordt zagen en plakken
:P:P:P:P:P
ik lees het al
zit hier 10 km verderop 1 met teveel vrije tijd :jerry:jerry
hahahaha nee te weinig tijd
maar ik ben er uit
het wordt een dash van een corsa C
counterstrike heeft mij overtuigd
dus wordt nu corsa B met corsa C dash
beetje zagen en plakken komt alles weer goed hahahaah:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry
5 november 2009 om 11:34 #17543939Ik vind het wel een beetje jammer hoor :P:P:P:P
Had het wel eens willen zien, een Astra G dash ziet er ook wel strak uit, maarja waar ga je die 7cm weghalen5 november 2009 om 14:50 #17543940corsa C dash moet ook ingekort worden hoor dus ook een hele operatie
we zagen gewoon het das doormidden en halen er een stuk tussenuit
komt goed :D:D:D:D
5 november 2009 om 18:19 #17543941origineel gepost door Dietrich Concept
corsa C dash moet ook ingekort worden hoor dus ook een hele operatiewe zagen gewoon het das doormidden en halen er een stuk tussenuit
komt goed :D:D:D:D
ik houd mijn corsa voorlopig wel even binnen , anders ben ik bang dat ik em straks terug vind zonder dash :jerry:jerry:P:P
5 november 2009 om 21:15 #17543942origineel gepost door Dennis-Corsa-B
wie wat bewaard heeft wat :jerryde beloofde foto’s
:kewlpics
missn met stuk binnenband de rest op vullen bij contactslot een idee :hmmz
Geen toerenteller, zo dik autotje zonder toerenteller:jerry
5 november 2009 om 21:57 #17543943origineel gepost door Dietrich Concept
countrystrike heeft mij overtuigd
dus wordt nu corsa B met corsa C dash
beetje zagen en plakken komt alles weer goed hahahaah:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry
wie is countrystrike dan…:P
6 november 2009 om 05:20 #17543944staat er wel goed hoor in de post daar boven :jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry
7 november 2009 om 11:57 #17543945echt te veel tijd hoor
met de muziek bezig en weet niet wat nog meerkan iemand dan een foto posten met een corsa c dash in een b?
9 november 2009 om 20:28 #17543946hoop dat ie in z`n 1 staat anders word schakelen nog lastig..:jerry:kewlpics:kewlpics;)
oja damn heeft niet eens een toerenteller..:thumbdown:angel
(en nog een edit):hmmz:hmmz een C dash in een B.. :hmmz:hmmz:wors
9 november 2009 om 22:04 #17543947zit wel toerenteller in de groene B met assie dash als het daar over gaat :jerry
ik geen helaas nog geen B gezien met C dash :cry
10 november 2009 om 07:16 #17543948origineel gepost door wagnas
origineel gepost door Dennis-Corsa-B
deze is het zal is ff kijken of ik hem kan scannen uit het boekje voor je :thumbupDie Corsa ken ik ……….:hmmz Van vroeger al.
deze lijkt verdacht veel op de mijne:hmmz
jammer dat ik niet weet hoe ik een foto kan plaatsen..14 mei 2010 om 00:49 #17543949Misschien late reactie, maar misschien wel nuttig.
Ik heb een Astra GSI dashboard in mijn corsa steken.
Gaat wel vrij goed hoor.
Die breedte is het minste vanje zorgen.
Het dash is van karton, dus leeft wat mee.
Ik heb aan elke kant een spietje van de metalen bevestigingen onderaan afgesneden.
Aan de parafaan van je dash moet je aan de zijkanten heel wat wegsnijden.(schutbord)
Omdat het dash van de corsa vele boller staat dan de astra.stuur en beenruimte is ook ineens perfect.
en als het dashboard steekt (de middelste van de bouten moet je wel wat verlengen wil je die gebruiken, aan je schutbord).De roosters van de ventilatie er uit halen en gewoon stevig je deuren sluiten voor een 2 weken. en je dashboard gaat zelf goed van vorm komen.
Qua bedrading heb ik eigenlijk geen last van ondervonden omdat ik een komplete astra GSI 8v gesloopt had en daar dan ook de volledige kabelboom, motor en zetels heb overgestoken.
Het enige probleem dat ik heb is dat de ABS niet aangesloten is.
de fiche van de naftpomp en vlotter heb ik ook moeten overbouwen.(van 2 kleine naar 1 stekker van 4 kabels)
Je hebt dan ook ineens een kompleet werkend MID display.
Kabels van de vlotter remolie en koelvloeistof moet je ook een 10 cm verlengen.
De fiches van je achterlichten moet je ook gewoon versteken.
Zijn dezelfde fiches, maar een andere volgorde.Ik hoop dat dit wat helpvol was.
O ja, die groene, al jaren geleden dat ik die nog gezien heb, maar zou nog bestaan.
Vele stukken in chrome, 18 inch velgen, audi TT zetels.
De middenconsole had hij er niet in zitten (tussen de zetels), maar past bij de corsa wel.14 mei 2010 om 07:55 #17543950krijg je dan niet het kraken van je dash met rijden?
omdat het er onder spanning inzit, dus wel her en der tegenaangedrukt zit.
maar maak eens wat foto’s dat is wat makkelijker.
14 mei 2010 om 20:48 #17543951Nee, kraken doet die niet.
Heb wat oude fotootjes opgezocht zodat je iets kan zien van hoe het dash aan het schutbord past.14 mei 2010 om 21:29 #17543952mag ik vragen waar je die heldere morette’s vandaan hebt? zijn wel sjieke dingen.:D
14 mei 2010 om 21:31 #17543953hmmmmm heldere morretjes…
waren er toch een tijd terug wat uit een loods…gest……
samen met veel andere spulletjes…Staat die corsa er nog zo bij of is ie al af? ben benieuwd naar wat het geworden is……zo lijkt het wel heel erg polyplastic
14 mei 2010 om 21:48 #17543954Ja, die lichtjes waren juist besteld en opgestuurd en een paar dagen later ging morrette blijkbaar op de fles.(2-3 jaar geleden)
Ze stonden juist op internet, maar niet diegene die ik heb.
Nog in ruzie met de verkoper gezeten omdat mijn corsa van 93 was en ik fase 2 bestelling wou maken.
Verschil zit hethem enkel in de frame van de pinkers.Ik zoek hem tussen dit en 2 maanden binnen te doen, dat ik er eens mee op de baan kan. want die staat al 9 jaren stil.
Mocht hem gekeurd zijn (als het lukt want ik ben van Belgie met een C20NE) zal je hem wel meer op meetings zien in Nederland zoals sevenum,…Zal dit weekend eens een foto trekken van hoe het dash er nu uit ziet, volledig geplaatst.
15 mei 2010 om 16:24 #17543955vind wel leuk erin staan maar denk dat je wel ff bezig bent met alles netjes werkend te hebben en er verstand van hebben ;)
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.