Past dit onder mijn vectra?

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Past dit onder mijn vectra?

• Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    redhead01
    Deelnemer

http://link.marktplaats.nl/m798402314″ onclick=”window.open(this.href);return false;

Past deze lip op een vectra GTS 2.2 2008??

Er staat het volgende nummer in: 271528 gm
      Er is echter ook een spoiler met nummer 271529 gm.

http://ecat24.com/catalog/part/1/41/604/4058/41824,41826/” onclick=”window.open(this.href);return false;
      volgens deze site zou het moeten passen (pos. nr. 18 op de tekening).

Wie kan mij verder helpen??

lucas1975
      Deelnemer

Kan zelf niet zo goed zien maar het lijkt wel de onderspoiler van een OEM OPC bumper. In dat geval past hij niet op een standaard bumper. Zou het bedrijf / aanbieder even bellen dan weet je het zeker.

hb96

@lucas1975 wrote:

Kan zelf niet zo goed zien maar het lijkt wel de onderspoiler van een OEM OPC bumper. In dat geval past hij niet op een standaard bumper. Zou het bedrijf / aanbieder even bellen dan weet je het zeker.

Het gaat inderdaad om een onderspoiler van een OEM OPC bumper (van OPC-line versie 2), die past inderdaad niet onder elke bumper.
          De OPC(-line) lip ziet er zo uit, die je dus onder een standaard bumper kunt plaatsen:

Een degelijk verschil dus…helaas past deze lip van marktplaats ook niet onder de auto van m’n ouders, omdat het geen ‘OPC(-line) lip’ is :hmmz

Het bericht in het speciale forum “Op Ebay/MP gevonden” doet het heel anders lezen, toch is het alleen voor de OPC bumper:
          @GTS Vectra wrote:

Opel Vectra OPC line voorspoiler onderlip .

http://link.marktplaats.nl/798402314″ onclick=”window.open(this.href);return false;

redhead01
          Deelnemer

Iemand nog een OPC-line lip liggen voor mij?

hb96

@redhead01 wrote:

Iemand nog een OPC-line lip liggen voor mij?

Iemand ook voor mij voor een mooi prijsje?

jraaf
              Deelnemer

@hb96 wrote:

Het gaat inderdaad om een onderspoiler van een OEM OPC bumper (van OPC-line versie 2), die past inderdaad niet onder elke bumper.

Het is een originele OPC onderlip en geen OPC line versie 2 :vertag Voor een niet OPC C2 bumper heb je idd een OPC line 2 bumper aanzetstuk nodig Er is geen OPC line 1 versie. Het is of geheel origineel of v2 zo als op je foto in het wit.
                :angel Zo een OPC line 2 lip kun je bij GM en original carparts nieuw krijgen en anders op Ebay. de

Groet jraaf

GTS Vectra
                Deelnemer

@hb96 wrote:

@lucas1975 wrote:

De OPC(-line) lip ziet er zo uit, die je dus onder een standaard bumper kunt plaatsen:

Een degelijk verschil dus…helaas past deze lip van marktplaats ook niet onder de auto van m’n ouders, omdat het geen ‘OPC(-line) lip’ is :hmmz

Het bericht in het speciale forum “Op Ebay/MP gevonden” doet het heel anders lezen, toch is het alleen voor de OPC bumper:
                  @GTS Vectra wrote:

Opel Vectra OPC line voorspoiler onderlip .

http://link.marktplaats.nl/798402314″ onclick=”window.open(this.href);return false;

Aangepast, sorry.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.