Forumindex › Forums › Overige › I.C.E. en navigatie › past dit in mn astra g ? vdo 7327B
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
9 april 2015 om 18:24 #17271382
Hoi
Ik zoek een alternatief voor mijn cdr500. De vdo7327b vind ik wel wat. Simpel, ziet er niet uit als een ufo…..
Maar past deze bij mijn stuurbediening of heb ik een adapter nodig en welke?21 april 2015 om 14:00 #18280485Daar zal zo wie zo een adapter voor nodig zijn. Welke dit is durf ik zo niet te zeggen.
Weet dat overige bekende merken (Pioneer, Alpine) ze voor de Astra G beschikbaar hebben.Ik ben wel benieuwd hoe je op die keuze radio bent gekomen?
VDO is zeker een goed merk, maar vind ze vaak juist goedkoop/ouder ogen als de concurrenten.21 april 2015 om 15:56 #18280486Hoi, dank voor je reactie
Ik zoek een vervanger van mijn cd-r 500 want ik kan met deze radio geen Bluetooth streamen
De meeste vervangers die meer luxe hebben zien er (is mijn mening) niet zo mooi uit.
Ik vind de originele displayloze looks wel mooi. Idd ziet vdo er vaak wat suf uit …….maar dat past vaak wel mooi in de auto. Zeker een wat oudere Astra g vind ikEen vdo9303 vind ik ook erg mooi, maar niet te vinden en als ik pech heb 200eu voor de radio en 150eu voor de kabels……oftie dat dan waard is?
Een originele NCDR met schermpje is ook mooi maar geen Bluetooth mogelijkheid en de navigatie die niet meer te updaten is…………..
Kienzle mcr1016 vind ik ook wel wat, maar de kabels zinn duurder dan de radio!
21 april 2015 om 16:58 #18280487Haha ok ik begrijp je punt.
Ikzelf heb de Alpine 9880R in de auto.
Heerlijke radio, ondertussen een jaartje of 3/4 in de auto maar volgens kenners nog steeds één van de betere radio’s. Wellicht geen must, maar altijd mooi meegenomen lijkt me ;). Kwa uiterlijk vind ik hem eigenlijk wel prima, maar wel met een display uiteraard.
Aangezien dit model alweer een tijdje op de markt is, zie je dat natuurlijk ook aan de prijs. Mocht 2e hands een optie zijn, valt het helemaal wel mee. Sommige weten niet dat het om een kwalitatief goede radio gaat, en verkopen hem dus voor een prikkie.
Zag er op Marktplaats 1 voorbij komen voor 5 tientjes die er perfect uitziet :
http://www.marktplaats.nl/a/auto-diversen/accessoires-radio-s-cd-en-dvd-spelers/m908983048-alpine-cde-9880r-4x50w-usb.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr” onclick=”window.open(this.href);return false;
(@ Moderator: Als link niet mag, gelieve alleen deze verwijderen :D )Je zult er nog wel een blauwe tand module + stuurwiel module bij moeten kopen, maar dit moet in totaal toch onder de €180/200,- lukken.
Misschien dat je er iets mee kunt. Mocht dat niet zo wezen (welke reden dan ook), zou ik het zo verder even niet weten :P.
21 april 2015 om 18:00 #18280488Hoi
Dank voor je uitgebreide reactie!!
Heb de adverteerder gemaild. Ben benieuwd. Vind de radio niet veselijk mooi maar als hij echt zo goed is……bt module is te vinden zie ik al…..Wat betreft interface, hij kan aan het stuur, en ook aan de display in de auto?
Ik zie trouwens ook alpine radio s met bluetooth die wel bluetooth hebben. Die zijn ook niet heel duur, maar zijn dat dan radio s die minder goed staan aangeschreven?
22 april 2015 om 06:41 #18280489No problem :), daar is het forum voor :D !
Of hij het display in de auto aanstuurt durf ik niet te zeggen.
Filmpje van de stuurbediening (dan wel in een Vectra, maar dat maakt in deze geen verschil: https://www.youtube.com/watch?v=5PnT0DdI4-o” onclick=”window.open(this.href);return false;
Ik heb het hele filmpje niet bekeken, misschien zie je z’n auto display wel een keer voorbij komen :O.Het klopt inderdaad dat er IETS duurdere versies al wel bluetooth hebben. Ik heb daar ook naar gekeken, maar als ik voor geluid wilde gaan moest ik de 9880 pakken werd mij verteld.
Vraag me niet naar de fijne details, maar ik weet dat normaal gesproken een versterker uitgang word gevoed met 2 of 4 volt per uitgang. Bij deze radio zou dat 6 volt zijn, wat dan weer zorgt voor beter geluid. Of de ingebouwde versterker in de radio anders is als andere modellen durf ik zo niet te zeggen, maar bij mij stond de klank voor op.
Je moet de 9880 zien als een radio die puur en alleen is gebouwd voor het doorgeven van goed geluid. Als je wilt is alles mogelijk, maar zul je de bij behorende modules moeten aanschaffen. Dit hadden ze natuurlijk ook standaard kunnen inbouwen, al zou de radio dan in een hele andere prijsklasse vallen.Ik zie hem nu in de aanbieding (nieuw) bij Navishop voor €79,- :
http://www.navishop.nl/alpine-cde9880r-p-10876.html?utm_source=Kieskeurig&utm_medium=cpc” onclick=”window.open(this.href);return false;Bluetooth module €95,- :
http://www.navishop.nl/alpine-kce250bt-p-11047.html” onclick=”window.open(this.href);return false;Stuurwiel bediening €56,-:
http://www.navishop.nl/stuurbediening-opel-agilazafira-271230400-new-p-1797.html” onclick=”window.open(this.href);return false;Dan zou je dus voor zo’n €250 (inc. verzendkosten) alles nieuw in huis hebben.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.