Past 6.5j et35 15inch onder een verlaagde corsa b?

Forumindex Forums Modellen Corsa Past 6.5j et35 15inch onder een verlaagde corsa b?

• Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 26 tot 35 (van in totaal 35)
  • Auteur
    robert_corsa

1 nadeel die iedereen heeft met te bredere banden onder zijn corsa b: rijden in de regen.
      heb er zelf ook last van met michelin nieuwe banden rondkom.
      onder de bedrijfsbus (zelfde band en breedte) geen last van.

PeterNoFear
      Deelnemer

Wat is het nadeel dan?

joop1970
        Deelnemer

moet je uniroyal rainsports nemen, die crossen een stuk beter in de regen.

PeterNoFear
          Deelnemer

Wij hebben meteor, 195/45-15, maar nooit geen last met glijden o.i.d. hoor…

Om de zomervelgen van de GSi liggen Firestone Firehawk 195/50-15, die willen ook niet zo best slippen.

Zakdoekje
            Deelnemer

Welke bandenmaat heb je er nou omheen gelegd? 195/45/16? Ik ben ook van plan om 16 inch onder mijn corsa te gooien, alleen heb gehoord dat 195/40/16 past, maar dan kom je in de – te staan.. Meer toeren voor minder snelheid… 195/45/16 is minder toeren voor meer snelheid ..Alleen weet niet of ie dan aanloopt? Mijne is niet verlaagd! Graag tips?

luc basie

heb er uiteindelijk 195 45 16 op gelegd. loopt prima. let wel op of ze niet tegen je schokbrekers aanlopen. dat was bij mij het geval. heb dit op kunnen lossen door er 5mm spacers tussen te monteren.

Met vriendelijke groet,

Luc Basie

CoupeetjeJr
                Deelnemer

ik heb onder mijn corsa 7×15 et 38 gehad met 185-55-15 banden dat liep aan bij drempels met 1 of 2 man achterin en 3 man achterin ging niet bleef aanlopen
                  heb nu 7×16 et 35 met 195-45-16 banden dat loopt met alleen mij al aan met een drempel
                  dit alles achter en op orginele hoogte alleen achter een setje gele koni helemaal dicht gedraaid.
                  is er een optie om dat schaven weg te halen want ben bang als ik hem ga verlagen dmv schroefset die besteld is dat het dan helemaal mis gaat

luc basie

ben bang dat de enige oplossing velgen kopen met een lagere et waarde is. de velgen van mij passen zonder aan te lopen omdat ze standaard opel zijn namelijk et 49.

dit liep door de dikke veren van het schroefset aan bij de voorwielen waardoor ik er rondom 5mm spacers tussen heb gemonteerd waardoor de et waarde als het ware et44 werd.

Ewoud94

Ik heb mijn auto verlaagd tot 4 cm van de grond. Ik rij op 7j 15 inch en een ET van 38.

Bandenmaat 190-45-15

Verstuurd vanaf mijn GT-N7100 met Tapatalk 4

BlackDevil

@luc basie wrote:

ben bang dat de enige oplossing velgen kopen met een lagere et waarde is. de velgen van mij passen zonder aan te lopen omdat ze standaard opel zijn namelijk et 49.

dit liep door de dikke veren van het schroefset aan bij de voorwielen waardoor ik er rondom 5mm spacers tussen heb gemonteerd waardoor de et waarde als het ware et44 werd.

Je kunt beter je spatbordranden een cm of 3 naar buiten kloppen. Dan heb je geen problemen meer met aanlopen en kun je met een lagere ET rijden in combinatie met verlaging.

10 berichten aan het bekijken - 26 tot 35 (van in totaal 35)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.