Passen Vectra Gts 2.2 veren 2003 op een Vectra Gts 1.8 2003

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Passen Vectra Gts 2.2 veren 2003 op een Vectra Gts 1.8 2003

• Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Spijkcity

Passen Vectra Gts 2.2 standaard veren 2003 op een Vectra Gts 1.8 2003
      Beide benzine.Gaat om de achterveren
      Kan setje overnemen hier op forum.Is toch hetzelfde ?
      Wie weet het??

GTS2.2DTI
      Deelnemer

Zijn hetzelfde bij mijn weten. Zover ik weet zijn enken de voorveren verschillend van een GTS.

evertfisherman
        Deelnemer

Toen ik op zoek was naar originele nieuwe veerpoten kwam ik erachter dat de veerpoten dus wel verschillend waren van de 1,8 en 2,2 wat betreft de voorzijde.

Maar de achterveren weet ik niet.
          Je zou even de nummers moeten checken, ik heb trouwens complete veerpooten vervangen.

jraaf
          Deelnemer

@evertfisherman wrote:

Toen ik op zoek was naar originele nieuwe veerpoten kwam ik erachter dat de veerpoten dus wel verschillend waren van de 1,8 en 2,2 wat betreft de voorzijde.

Je zou even de nummers moeten checken, ik heb trouwens complete veerpooten vervangen.

Voor het plaatsen van de veren mag dat niet uitmaken lijkt mij :hmmz Maar 2.2 veren zullen op een 1.8 waarschijnlijk iets hoger uitvallen door dat de 1.8 lichter is.
            Waarom koop je niet voor 180 euro een compleet nieuwe eibach set? Is dat buiten het budget of had je die optie nog niet overwogen? Ik zou nooit een 2de hands set op mijn auto zetten :vertag Weet nooit hoe oud ze zijn en wat er mee gebeurt is.

Safe driving Jurgen.

yzf1kr

@Jurgen

Dat had ik hem in zijn voorgaande topic ook al geadviseerd.

Maar hij is bang dat zijn auto een drempel raakt, dus monteerd hij liever originele versleten pudding veren.

Spijkcity

jullie hebben eigenlijk wel gelijk
                ik ga voor een verlagingssetje

jaap968

@yzf1kr wrote:

@Jurgen

Dat had ik hem in zijn voorgaande topic ook al geadviseerd.

Maar hij is bang dat zijn auto een drempel raakt, dus monteerd hij liever originele versleten pudding veren.

Ik zou de originele GTS veren niet direct als pudding veren omschrijven maar ben zelf ook overgestapt op een set eibach veren vooral voor de verlaging maar ook voor de iets steviger wegliging. Je moet dan natuurlijk wel voor en achter (laten) vervangen en een uitlijning laten uitvoeren.

Jaap

evertfisherman
                  Deelnemer

@jraaf wrote:

@evertfisherman wrote:

Voor het plaatsen van de veren mag dat niet uitmaken lijkt mij :hmmz Maar 2.2 veren zullen op een 1.8 waarschijnlijk iets hoger uitvallen door dat de 1.8 lichter is.
                    Waarom koop je niet voor 180 euro een compleet nieuwe eibach set? Is dat buiten het budget of had je die optie nog niet overwogen? Ik zou nooit een 2de hands set op mijn auto zetten :vertag Weet nooit hoe oud ze zijn en wat er mee gebeurt is.

Safe driving Jurgen.

Ja OK, maar ik zag dit even als de snelste en goedkoopste oplossing. king:

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.