passen sportbumpers van een corsa b 3deurs op een 5 deurs???

Forumindex Forums Modellen Corsa passen sportbumpers van een corsa b 3deurs op een 5 deurs???

• Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    opelcorsaboy22

Hallo ik ben erik ben 22jaar en ik ben opzoek naar iemand die mij kan vertellen of sportbumpers van een opelcorsa 3deurs op een opel corsa b 5 deurs passen de voorkant kan volgens mij wel de sidekirts moeten wat langer zijn van de 5 deurs maar mijn grootste vraag is : past de achterbumper van een 3 deurs op de 5 deurs dat vraag ik mij namelijk af ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen want ik heb al een aantal leveranciers gevraagd maar zelfs die kunnen mij geen antwoord geven dus ik hoop dat iemand het al uit heeft geprobeert alvast bedankt voor de reacties

Met Vriendelijke groet erik

SanderSki
      Deelnemer

Als het goed is blijft de achterkant het zelfde. Of het nou 3 of 5 deurs is.
        en idd de sideskirts moeten wel wat langer.

mantamartin
        Deelnemer

de bumpers en de sideskirts zouden allemaal moeten passen van een 3-deurs op een 5-deurs,
          een 5-deurs is net zo lang als een 3 deurs

lambo452

het enige wat verschilt volgens mij zijn de deuren en de kofferklep en achterlichten..

verder volgens mij niet egt iets

robert_corsa

nou, volgens mij is de achterkant van een 5 deurs veel rechter. de 3deurs is achter volgens mij boller. weet waar je aan begint. er rijd een 5 deurs in het groen rond. met een sppoiler, andere veren en 15” tigra velgen:wub meer hoeft er niet aan gedaan te worden. 1 woord: geweldig

corsa b gsi

ik vind het er altijd zo vaag uitzien die corsa 5deurs:hmmz

SanderSki
                Deelnemer

haha dat zei ik laatst ook toen een collega zei kvind een 5 deurs mooier..

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.