Passen de velgen van Astra H op de nieuwe Astra J

Forumindex Forums Modellen Astra Passen de velgen van Astra H op de nieuwe Astra J

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    gerijsma

Heb net een nieuwe astra gekocht ik vroeg aan de verkoper passen mijn winterbanden van de astra h ook onder de nieuwe astra j. De man moest nadenken en kwam met enige aarzeling met het antwoord nee.
      Is dit waar of passen de velgen wel onder de nieuwe astra.

stefanDTI

Nee dit past niet.

De steekmaat van de velgen zijn anders.

Astra H 5X110
        Astra J 5X115

gerijsma

Bedankt voor de informatie. Ik moet dus andere winter banden/ velgen gaan kopen

Haasje17
          Moderator

de astra j heeft 2 verschilllende steekmaten. 5×105 of 5×115 . De astra H is 5×110 dus past niet. Schuifbouten kunnen maximaal 3 mm opvangen dus dat is ook geen optie, wel zijn er spacers tekoop die dit kunnen opvangen. Enkel zijn deze bijna net zo duur als 4 stalen velgen.

gerijsma

@Haasje17 wrote:

de astra j heeft 2 verschilllende steekmaten. 5×105 of 5×115 . De astra H is 5×110 dus past niet. Schuifbouten kunnen maximaal 3 mm opvangen dus dat is ook geen optie, wel zijn er spacers tekoop die dit kunnen opvangen. Enkel zijn deze bijna net zo duur als 4 stalen velgen.

Bedankt voor de info. Ik zal eens op zoek gaan naar nieuwe velgen.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.