passen 205/55/16 winterbanden op een verlaagd astra g?

Forumindex Forums Modellen Astra passen 205/55/16 winterbanden op een verlaagd astra g?

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17267046
    Astragz16se
      Lid sinds:
      22 June 2012

      Hoi,
      Ik heb een leuk setje winter wielen gevonden voor mijn astra g. Nou is mijn auto ongwveer 8cm voor verlaagd en achter 6cm ongv. De wielen zien er nu best groot uit en ik vroeg me af of het gaat passen et is ook 37. Komt van een zafira af. Heeft iemand hier ervaring ermee? Misschien dat jullie zelfde maat hebben op een verlaagde auto?
      Ik hoor het graag. Alvast bedankt

      #18243455
      vla007
      Deelnemer
        Lid sinds:
        11 September 2011

        Ik denk dat het lastig gaat worden omdat je auto zoveel verlaagd is.

        #18243456
        blackX20XER
          Lid sinds:
          8 July 2012

          Heb ik afgelopen winter ook mee gereden, past niet ga je spijt van krijgen.

          Onder mijn astra g liepen ze ook aan zodra ik een mocht normaal nam, drempels was kruipen. Heb ze na de winter verkocht.

          #18243457
          Astragz16se
            Lid sinds:
            22 June 2012

            Ohhh oke dat is jammer. Zou het wel goed gaan als ik m beetje opschroef?

            #18243458
            Haasje17
            Moderator
              Lid sinds:
              8 September 2009

              heeft je astra 4 of 5 gaats naven en de wielen? ET van de 4 gaats is namelijk ook anders.
              Ik heb namelijk rondom ook 205/55/16 liggen en voor 40mm verlaagd en achter 20 (affabriek) geen aanlopers ook niet met drempels enz.
              ET39 overigens. Orgineel opel velgen.

              #18243459
              blackX20XER
                Lid sinds:
                8 July 2012

                Daar heb je een punt, dat klopt ik heb 5 gaats et49 standaard op de opc, en idd als je 4 gaats hebt dan kan het zijn dat het wel past.

                Ik had er van die veerwegbegrenzers (rubber blokken) tussen mijn veren gezet daardoor was er mee te rijden maar het bleef knudden, ff vol gas een bocht pakken kost je een nieuw voorscherm als je pech hebt.

                #18243460
                Astragz16se
                  Lid sinds:
                  22 June 2012

                  Ik heb binnekort (over 3 weken) 5 gaats. Ik doe namelijk een ombouw.

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.