Forumindex › Forums › Modellen › Kadett › Pas op voor deze C Kadett aanbieding
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
5 juli 2013 om 14:36 #17259041AnoniemLid sinds:
1 January 1970Dit is de moeite niet waard en de mensen geven je verkeerd beeld van de wagen. Ben er al tijdje geleden geweest maar
ik heb nog nooit zo een bende gezien. Foto’s zeiden niet veel. Telefonisch en op Whatsapp gaf verkoper aan dat de wagen
een paar kleine plekjes had en het kwestie was van minimaal laswerk en dan (APK) klaar. Dus was best benieuwd en je kan
het nooit weten totdat je de wagen gezien hebt. Voorkant viel mee maar dorpels en achterzijde waren echt slecht..
Deuren ook overigens.Gaat om deze wagen: http://auto.marktplaza.nl/opel/Opel-Kadett-1.2N-de-Luxe-bj-1974-28882671.htm” onclick=”window.open(this.href);return false;
Foto’s bij de advertentie:
En zo zag de wagen er daadwerkelijk uit:
5 juli 2013 om 18:12 #18157710Tja, dat soort verhalen zijn wel gebruikelijk toch? En hij heeft zeker een paar zeer lelijke roestplekken en gaten, maar het hangt er van af wat ze er voor willen hebben of het echt iets is om van weg te blijven. Geef dat ding aan Pipo en hij staat er na een tijdje weer keurig bij, maar dan gaat hij zeker wel grotendeels kaal. Het is zeker meer werk dan een paar plekjes bijwerken.
5 juli 2013 om 20:01 #18157711man verkoopt een hoop vergaande staat projecten voor teveel geld maar ja wat betaal je tegenwoordig voor een sloper :hmmz
8 juli 2013 om 09:33 #18157712AnoniemLid sinds:
1 January 1970@Kermitkiller wrote:
man verkoopt een hoop vergaande staat projecten voor teveel geld maar ja wat betaal je tegenwoordig voor een sloper :hmmz
Ik heb 2 weken later een C2 donor coupe gekocht 91.000km origineel op de teller en 100% origineel. Is veel minder
werk aan en was 4x zo goedkoop als de blauwe.. En ook in beter staat. Ga de wagen ook zeker niet slopen maar als
ik er mee klaarben wil ik hem aan iemand verkopen die er wat van kan/wil maken.9 juli 2013 om 11:01 #18157713Tover ik kan zien is het nog wel de moeite waard, onderkant en assen kan ik niet beoordelen, geen fotootjes ent weet ook niet hoe de techniek er aan toe is. Maar bijna 1600 euro is inderdaad wel veel. Is wel een zeldzaam 1974 modelletje geworden met trommelremmetjes gezien de kleine velgjes.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.