Pas op voor deze C Kadett aanbieding

Forumindex Forums Modellen Kadett Pas op voor deze C Kadett aanbieding

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Anoniem

Dit is de moeite niet waard en de mensen geven je verkeerd beeld van de wagen. Ben er al tijdje geleden geweest maar
      ik heb nog nooit zo een bende gezien. Foto’s zeiden niet veel. Telefonisch en op Whatsapp gaf verkoper aan dat de wagen
      een paar kleine plekjes had en het kwestie was van minimaal laswerk en dan (APK) klaar. Dus was best benieuwd en je kan
      het nooit weten totdat je de wagen gezien hebt. Voorkant viel mee maar dorpels en achterzijde waren echt slecht..
      Deuren ook overigens.

Gaat om deze wagen: http://auto.marktplaza.nl/opel/Opel-Kadett-1.2N-de-Luxe-bj-1974-28882671.htm” onclick=”window.open(this.href);return false;

Foto’s bij de advertentie:

En zo zag de wagen er daadwerkelijk uit:

Vinci
      Deelnemer

Tja, dat soort verhalen zijn wel gebruikelijk toch? En hij heeft zeker een paar zeer lelijke roestplekken en gaten, maar het hangt er van af wat ze er voor willen hebben of het echt iets is om van weg te blijven. Geef dat ding aan Pipo en hij staat er na een tijdje weer keurig bij, maar dan gaat hij zeker wel grotendeels kaal. Het is zeker meer werk dan een paar plekjes bijwerken.

Kermitkiller

man verkoopt een hoop vergaande staat projecten voor teveel geld maar ja wat betaal je tegenwoordig voor een sloper :hmmz

Anoniem

@Kermitkiller wrote:

man verkoopt een hoop vergaande staat projecten voor teveel geld maar ja wat betaal je tegenwoordig voor een sloper :hmmz

Ik heb 2 weken later een C2 donor coupe gekocht 91.000km origineel op de teller en 100% origineel. Is veel minder
            werk aan en was 4x zo goedkoop als de blauwe.. En ook in beter staat. Ga de wagen ook zeker niet slopen maar als
            ik er mee klaarben wil ik hem aan iemand verkopen die er wat van kan/wil maken.

Kadett1.2
            Deelnemer

Tover ik kan zien is het nog wel de moeite waard, onderkant en assen kan ik niet beoordelen, geen fotootjes ent weet ook niet hoe de techniek er aan toe is. Maar bijna 1600 euro is inderdaad wel veel. Is wel een zeldzaam 1974 modelletje geworden met trommelremmetjes gezien de kleine velgjes.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.