Parrot

Forumindex Forums Modellen Astra Parrot

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 26 tot 31 (van in totaal 31)
  • Auteur
    vasco01

@Goossens Bjorn wrote:

waar heb je hem nu gehangen?

Aan de linker kant van het stuur, net boven het roostertje.
      Het doet dan aan het interieur niets af hoor !

Gr,
      Jan

vasco01

Sorrie

vasco01

Wat voor een dealer heb jij?? Als je een nieuwe wagen koopt mag je toch verwachten dat hij een kleine inspanning voor je doet. Dat zou bij mij al in het verkeerde keelgat schieten hoor.

Ik kreeg er zelfs nog geen lakstiftje bij, maar heb hem duidelijk gemaakt dat ik daar de eerste en de laatste auto gekocht heb !!

Gr,
          Jan

kwuyts

Speciale reacties hier.

Als je bij een dealer een wagen koopt en +- 1jaar later wil je een parrot laten inbouwen
            vinden jullie dan echt dat de dealer dit gratis moet doen?

Sorry hoor, maar dan kan hij ineens het grote onderhoud en het vervangen van de distri riem na x-aantal jaar ook gratis doen.

Ik vind het trouwens een heel ander verhaal als je bij garage X een auto hebt gekocht en deze inruilt voor
            een andere wagen die je ook bij garage X koopt. Als je dan een parrot van de 1e in de andere wil laten plaatsen
            zou het wel tof zijn als dit in de verkoopsservice gerekend wordt. Iets wat heel wat dealers wel zullen doen ook.

Maar om een jaar later hier nu nog mee af te komen dan is het geen service meer bij aankoop.

Opel_Bjorn
            Deelnemer

Als je een nieuwe wagen koopt van zovéél duizend euro. Dan mag de dealer toch wel een inspanning doen. Je wordt of blijft trouwens ook een klant. Een extra inspanning kan nooit geen kwaad. Integendeel, je zult meer geneigd zijn om terug te gaan.

Ik zeg niet dat je na een jaar hier mee moet afkomen, maar bij aankoop vind ik het niet meer dan normaal dat gedaan word.

kwuyts

Zoals ik zei vind ik dat bij aankoop ook heel normaal.

Maar als ik vandaag een wagen koop dan mag die nog heel veel duizend euro hebben gekost,
                als ik het binnen een jaar in mijn hoofd krijg om er een versterker in te steken en aan te sluiten op mijn radio
                moet mijn dealer dat dan ook gratis doen omdat mijn wagen zoveel gekost heeft? Ik denk dat we het hier wel eens over zijn.

6 berichten aan het bekijken - 26 tot 31 (van in totaal 31)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.