Parrot problemen

Forumindex Forums Techniek Elektrische problemen Parrot problemen

• Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Mrtn

Hallo,

Hoop dat iemand mij kan helpen. Heb een parrot 9200 laten instaleren. Hij werkt prima alleen pakt hij de luidsprekers middenvoor (in dashboard) niet. Hij laat ze wel zachter door gaan als ik mijn Iphone gebruik via de parrot maar je blijft de radio horen. Dus ook als ik muziek via de Iphone afspeel.

Heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb trouwens een opel vectra uit 2005.

RonaldH

er is een instelling in het menu,om de mute te schakelen bij een externe bron, probeer dat eens

bij instellingen vind je die

het is een leuk apparaat die 9200,compleet met alle aansluitingen SD enz .

RonaldH

heb het nog eens doorgelezen; speaker middenvoor in het dashboard???

heb je het over een centerspeaker of zo ???????????

Mrtn

Ja volgens mij wel. Heb de auto nog niet zo lang dus ben nog aan het uitvogelen. Maar hij heeft 2 achter, 2 voor en 1 midden luidspreker. Zit echt voor in bij het raam. Kan deze ook niet afstellen via het menu van opel.
            Heb verder die mute geprobeerd maar dit is niet de oplossing. Heb je zelf ook een parrot 9200? Is wel een ideaal ding idd. Weer jij ook of je de luidsprekers verder nog kon bewerken? Kan de luidsprekers achter bv niet zachter zetten als de parrot aan is.

in ieder geval bedankt

RonaldH

heb hem zelf niet,heb hem wel een paar keer ingebouwd.

er zit toch een fader regeling enz op??? het is alweer even geleden.

ik heb wel het schema ervan eventueel .

wieweet ligt het aan de inbouw maar dat kan ik zo niet zien,wie wat of waar is het ingebouwd dan ???

GTS Power
              Deelnemer

ik heb deze speaker schijnbaar ook(is standaard heb ik ooit ergens gelezen) maar heb em nog nooit gehoord:hmmz

Dare
                Deelnemer

Hey Ik heb hetzelfde probleem gehad , ik heb zelf min parrot ingebouwd. Als jij gaat bellen komt er niet “external in” te staan op je display. En je cd speelt gewoon door. De parrot mute zelf via een relais maar vergeet de 5e speaker. Had ik ook , je moet de mute draad correct op de radio aansluiten dat hebben ze niet gedaan. Bij de Kram iso2car connector moest ik de 4e mutedraad gebruiken ipv de 1e. Dus even terug naar de inbouwer!

tmug

Klopt helemaal, ik bouw deze dingen ook in voor m´n werk. Je moet op je autoradio even de mute aan laten sluiten. Hierdoor schakelt de radio zelf z´n geluid uit. Is ook beter voor de eindtrappen van je radio, aangezien je dan het geluid ook echt mute, en niet onderbreekt via de parrot mutebox.

hum

bij onze vectra gaat de km teller uit als ik telefoon krijg en “opneem” snap d’r echt niets van:swear

RonaldH

Je mute zit op je snelheidspuls aangesloten

je mute goed aansluiten en het probleem is over

hum

oke zal van ‘t weekend es ff kijken hoe of wat:agent thanks:thumbup

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.