parrot plaats

Forumindex Forums Modellen Astra parrot plaats

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17233581
    harm harm
      Lid sinds:
      2 March 2011

      ik heb een astra van 2010
      met een radio cd500
      wel met navigatie maar helaas geen bluetooth
      nu wil ik een parrot ck3100 laten plaatsen
      maar ja het dashbord is al aardig vo
      l
      wie heeft een tip voor een goede plek
      ik dacht juist boven het vakje in het midden
      of zou het ook links boven het verwarmings rooster vlakbij de zijruit kunnen

      of is een parrot 3000
      een betere optie

      wie heeft ervaring of een tip

      bvd

      #17827686
      Ben1960
        Lid sinds:
        9 June 2007

        Je kunt het beste de parrot zoveel mogelijk recht voor je plaatsen.
        Heb hem zelf net naast het midden, maar een beetje zon en je kunt het display niet meer aflezen.

        #17827687
        AsconaC20NE
        Deelnemer
          Lid sinds:
          9 December 2004

          en niet te laag, het is net wat je zelf het prettigst vind.

          veel mensen hebben hem ook links van het stuur bij de A-stijl

          #17827688
          Astra_DLS
          Deelnemer
            Lid sinds:
            6 March 2008

            ik zou zelf eerder voor een parrot mki9100 of 9200 gaan. deze apparaten zijn beter te updaten met nieuwe software als dit nodig is door bijv. nieuwere techniek van je telefoon

            #17827689
            JoopvanBennekom
            Deelnemer
              Lid sinds:
              14 February 2009

              Even bij Brodit en Kuda kijken die hebben diverse oplossingen voor montage mogelijkheden.
              Diverse montagebeugels en evt. een console voor tegen je middenconsole.
              Dit heb ik in mijn Astra H ook een console rechts tegen mijn middenconsole, ik heb ook mijn tomtom hierop bevestigd, vind ik ideaal.
              Brodit clips en Kuda consoles kun je vinden bij bijv: http://www.carkitstunter.nl/contents/nl/d734_Montage-Producten-Opel-Astra.html
              Succes.

              #17827690
              Astra_DLS
              Deelnemer
                Lid sinds:
                6 March 2008

                Zeker brodit is erg goed spul, alleen helaas wel prijzig… Voor mij de reden om verdere oplossingen te zoeken.

                voordeel van parrot mki9100 is trouwens dat het scherm los zit van de knoppen. je kunt het scherm dus wat verder weg plaatsen en dan kun je alsnog wel bij de bediening.

                #17827691
                Fearless
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  9 January 2005

                  Bij de Ck3100 krijg je zoiezo een variatie aan bevestiging-materiaal. Daar zit ook een voetje bij die je achter op het schermpje moet schroeven, dat voetje kan je weer op je dashboard plakken.
                  Kabeltje doe je dan iets over het dashboard en achter de bekleding door zodat je onder het dashboard komt.

                  Dat is het simpelste. Dan heb je hem nog redelijk binnen handbereik.
                  Enige wat wat lastig is, is om die kabel van het scherm helemaal naar de andere kant van het dashboard te plaatsen. Ik neem aan dat alles achter het dashboardkastje gemonteerd gaat worden? Daar is iig fatsoenlijk de ruimte om wat in te bouwen zonder dat je maar ergens last van hebt.

                  Je bent bij je nieuwe Astra wel een adapter kabel nodig voor naar de radio. Het is geen iso verbinding meer tegenwoordig helaas….

                  #17827692
                  harm harm
                    Lid sinds:
                    2 March 2011
                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.