Parrot Iso2Car kabel werkt vreemd

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Parrot Iso2Car kabel werkt vreemd

  • Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Berichten
  • #17234678
    michael9212
      Lid sinds:
      15 March 2011

      Vandaag in mijn Vectra C (2004) een JVC KW-NX7000 ingebouwd en er een iso2car stekker er tussen gezet voor de Parrot (die wil ik graag gehandhaafd houden).

      Na alles te hebben aangesloten deed alles het niet. Na een stekker te hebben losgehaald van de iso2car-stekker die naar de Parrotset gaat deed alles het weer behalve de Parrot.

      Heeft iemand dit al eens meegemaakt?

      #17843797
      sw_reijnders
      Deelnemer
        Lid sinds:
        27 October 2005

        volgens mij heeft de vec c een erg zwakke voeding op de radio
        trek eens een hulp voeding vanaf de sigarettenaansteker
        dan zal die het waarschijnlijk wel doen.

        #17843798
        afterburner27
          Lid sinds:
          9 September 2010

          Heb je de PC99 interface gebruikt??
          Dan moet je wel de remote aansluiten op de module, anders gaat hij bij een beetje power afname uit.
          In je display, kun je zien of het werkt… zonder remote aansluiting op de interface blijft de datum in het display staan. (En dan kun je weinig power afnemen)
          Als hij de remotespanning krijgt, gaat de datum in het display weg, en kan je het hele handeltje belasten zonder dat de radio uit gaat!!!!

          #17843799
          michael9212
            Lid sinds:
            15 March 2011

            Ik heb de Parrot aangesloten op de sigarattenaanstekker! Probleem verholpen! Opel……


            @Afterburner27

            De interface zat er gewoon tussen en de afstandbediening werkte ook. Maar zodra de Parrot van stroom werd voorzien nokte de radio er direct mee! Ik ben bij de radiozaak hier geweest en mocht mijn draadje voor de JVC zo omruilen van die van mijn Pioneer! Paste zo op de interface! Scheelt weer 9 euro! :D

            En nu mijn storing verhelpen! Gasklep vervuilt en EGR vervangen :(

            #17843800
            RonaldH
              Lid sinds:
              30 June 2004

              Ligt niet aan opel hoor,ligt aan vernieuwde techniek.

              Er zijn meer merken waar het zo werkt.

              #17843801
              afterburner27
                Lid sinds:
                9 September 2010

                [rquote=1899588&tid=145160&author=michael9212]Ik heb de Parrot aangesloten op de sigarattenaanstekker! Probleem verholpen! Opel……


                @Afterburner27

                De interface zat er gewoon tussen en de afstandbediening werkte ook. Maar zodra de Parrot van stroom werd voorzien nokte de radio er direct mee! Ik ben bij de radiozaak hier geweest en mocht mijn draadje voor de JVC zo omruilen van die van mijn Pioneer! Paste zo op de interface! Scheelt weer 9 euro! :D

                En nu mijn storing verhelpen! Gasklep vervuilt en EGR vervangen :([/rquote]

                Wat lees ik daar nou, gasklep vervuild en egr vervangen????
                die zit er nog geen 1000km op…:hmmz

                #17843802
                yzf1kr
                  Lid sinds:
                  3 January 2005

                  EGR sowieso nooit vervangen, gewoon schoonmaken.

                  #17843803
                  afterburner27
                    Lid sinds:
                    9 September 2010

                    [rquote=1899960&tid=145160&author=yzf1kr]EGR sowieso nooit vervangen, gewoon schoonmaken.

                    [/rquote]

                    Schoonmaken is niet altijd effectief. Komt sneller terug dan bij het plaatsen van een nieuwe..
                    Maar goed..vind het wel een vreemd verhaal…:hmmz

                    #17843804
                    michael9212
                      Lid sinds:
                      15 March 2011

                      EGR nooit vervangen? Die dingen gaan vaak kapot! Kom het geregeld tegen!


                      @Nico
                      ,

                      Het is geen nieuwe EGR die er op zit! Die ga ik vervangen en het gasklephuis renigen. De storing die uitgelezen is heeft hier betrekking op! Alhowel het meisje vandaag op pad is geweest met de auto en niets heeft gemerkt en geen meldingen heeft gekregen!

                      Jij reed alleen maar korte stukjes zeker?

                      #17843805
                      afterburner27
                        Lid sinds:
                        9 September 2010

                        [rquote=1900594&tid=145160&author=michael9212]EGR nooit vervangen? Die dingen gaan vaak kapot! Kom het geregeld tegen!


                        @Nico
                        ,

                        Het is geen nieuwe EGR die er op zit! Die ga ik vervangen en het gasklephuis renigen. De storing die uitgelezen is heeft hier betrekking op! Alhowel het meisje vandaag op pad is geweest met de auto en niets heeft gemerkt en geen meldingen heeft gekregen!

                        Jij reed alleen maar korte stukjes zeker?

                        [/rquote]

                        ja dat weet je toch dat ik er niet veel mee gereden heb…:wors
                        :wors

                      10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.