Parrot carkit

Forumindex Forums Modellen Astra Parrot carkit

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17227964
    Ronald79
      Lid sinds:
      13 September 2010

      Hallo allemaal,

      Het is vast vaker te spraken gekomen, maar ik wil in mijn opel astra h een parrot plaatsen, nu is het zo dat ik de ene keer hoor dat ik hem zo via de standaard radio(CD30) kan plaatsen en de andere zegt dat ik ergens een schakel voeding en een constante voeding vandaan moet toveren.
      Wie o Wie kan mij hier duidelijkheid over geven?

      Hoor het graag.

      M.v.g.

      Ronald

      #17753531
      twistam
        Lid sinds:
        18 June 2007

        Naar mijn weten is het gewoon mogelijk d.m.v. een zogeheten ISO-stekker. Op onze CD70 zit een Parrot CK3100 aangesloten (overigens al aanwezig bij aanschaf).
        De telefoon die mijn vader van het werk heeft (HTS S740:thumbdown) wordt volgens Parrot wel volledig ondersteund, maar werkt toch niet goed (beide apparaten wel up-to date firmware). Met mijn Nokia werkt hij overigens wel zalig!

        #17753532
        Laagvlieger
        Deelnemer
          Lid sinds:
          30 June 2004

          CD30 Heeft een telefooningang op de radio zelf.
          Hierdoor is het volume in te stellen dmv de radio zelf.
          Verloopsetjes enzo die bij parrot zitten zijn waardeloos. Die gebruik ik nooit en knip ik er altijd af.
          CAN bus radio’s zoals de CD30 hebben geen geschakelde voeding. Die zul je bij de aansteker of alarmlichtschakelaar weg moeten halen.

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.