Forumindex › Forums › Overige › I.C.E. en navigatie › Parrot aansluiten Corsa B
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
8 januari 2009 om 18:57 #17452745
En alle ruimte links, rechts, onder en boven je radio heel goed benutten en dan zachtjes “proppen”
Het is kut ik weet het maar het moet lukken ;)8 januari 2009 om 21:17 #17452746Ja bij mij past radio niet meer helemaal lekker, dat randje wat erom moet klikken dondert er nu elke keer af:thumbdown
8 januari 2009 om 21:23 #17452747nou probeer et maar is bij een vectra c:thumbdown
ben zeker 3 uur bezig geweest om alle kabels en kastjes in het dashboard te vouwen.:agent
elke keer ging de laaste cm van men radio er niet meer in en je kunt er niet van de achterkant bij komen.
heb alles wat in de buurt was bijelkaar gescholden en gevloekt:D:angelsucces:thumbup
27 februari 2009 om 17:42 #17452748ik heb t setje ook liggen alleen zit met me versterker te kijken
mute gaat via de iso stekker van de speakers alleen daar zit niets aangesloten
heb een alpine radio met klapscherm
nu zit er een los versterkertje bij met iso stekker 2 tulp aansluitingen
hoe is dit aan te sluiten
toen me JBL versterker er nog niet in zat werkte het perfect alleen met de versterker lukt het nie
en het is krap in een B corsa
parrot
en dan nog de bedrading van dat klapscherm
t past eigenlijk net nie
iemand een oplossing voor me
27 februari 2009 om 19:44 #17452749Als ik nu je verhaaltje lees begrijp ik eruit dat je je remote niet kan aansluiten van je versterker.
Zit daar echt geen draadje voor?Ik heb toevallig vorige week mijn versterker aangesloten.
Ik had al een Pioneer headunit met een Parrot erbij aangesloten.
En toen ik de remote van mijn versterker wilde aansluiten had ik daar gewoon een draadje voor.En je kan kijken of je je draden richting je handschoenenkastje kan wegduwen.
Gewoon goed de ruimte onder, boven en naast je radio gebruiken.
Maar het is wel heel erg behelpen met de ruimte :swear27 februari 2009 om 21:07 #17452750@jblfreak
Maak eens een foto van dat versterker kasje, het zegt mijn niets.
Oplossing, het halve dashbord slopen. :P
Het regelpaneel los halen, dan kan je van boven erbij. :thumbupIk ken het probleem, 6 tulipkabels + handsfreekit + USB :swear
28 februari 2009 om 08:11 #17452751dat versterkertje hoort bij de radio gaat van de radio naar naar t versterkertje door de tulp aansluitingen en dan via de iso naar de speakers
met dat versterkertje werkt alles
remote van de versterker is het probleem niet
de parrot zit normaal tussen de iso van de speakers
alleen die stekker gebruik ik niet
7 maart 2009 om 23:12 #17452752moet je de line – en line + daar dan niet voor gebruiken?
Als ik het goed begrijp heb je helemaal geen boxen meer aangesloten alleen versterkers? Dus moet je de parrot ook over de versterkers hebben? kun je dan niet gewoon de bekabeling tussen de versterker en de boxen onderbreken en daar de parrot tussen zetten?Heb nu zelf ook een parrot setje gekregen voor niets:)
Snap alleen die remote kabel niet helemaal of je die nou nodig hebt of niet. En dan heb ik verder nog de line – en line + kabels. Wat moet daarmee? Deze drie kabels waren bij eerdere inbouw niet aangesloten. (heb ik niet zelf in en uitgebouwd).groeten Twan
8 maart 2009 om 10:48 #17452753welk type parrot heb je?
Er zijn zo veel verschillende ondertussen -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.