Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › Parkeersensoren werken niet soms voor wel
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
8 juni 2015 om 11:06 #17272249
Ik ben de gelukkige eigenaar van een Opel Vectra uit 2005 geworden en al helemaal weg van deze auto, echter heb ik een paar kleine dingentjes die nog niet helemaal goed functioneren, dit wist ik ook toen ik de auto kocht.
Op deze auto zitten voor en achter parkeer sensoren. zodra ik de sensoren in schakel hoor ik een piep en blijf het logotje branden op het dash. die ene piep was het ook want als ik dichterbij iets kom doe hij het niks meer, nu heb ik zo nu en dan wel dat hij het voor opeens doet dan knippert het logo op het dash heel snel. als ik de parkeersensoren voor mijn vinger er op leg dan voel ik ze tikken, achter hoor/voel ik niks ook heb ik alle stekkers al los gehad en schoongemaakt.
Misschien iemand met zo een zelfde soort probleem?
9 juni 2015 om 06:16 #18286750Uitlezen. Als het icoontje op het dash brand dan is er een storing.
9 juni 2015 om 10:09 #18286751@arjontje wrote:
Uitlezen. Als het icoontje op het dash brand dan is er een storing.
Ik laat hem vanmiddag uitlezen ben benieuwd aangezien ze het soms wel voor doen. En heb begrepen als er 1 is die niet werkt dat het hele systeem wordt uitgeschakeld
Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk
9 juni 2015 om 11:50 #18286752Klopt als 1 sensor niet werkt dat schakels het systeem zit uit.
9 juni 2015 om 12:23 #18286753@arjontje wrote:
Klopt als 1 sensor niet werkt dat schakels het systeem zit uit.
toch blijft het apart dat ik ze voor wel voel klikken en achter niet, en dat hij het soms wel doet voor .
Maar deze zijn dan in serie geschakeld ofzo? anders trok ik er 1 voor 1 los om te kijken welke niet werkt
9 juni 2015 om 12:57 #18286754Uit gelezen en middelste sensor gaf storing. Er stonden nog wel met storingen in. Dus denk dat ik ga kijken voor een opcom zodat ik zelf alles kan controleren scheelt me elke keer weer 30 euro om hem uit te laten lezen
Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk
9 juni 2015 om 20:40 #18286755Ik heb het ook al 2 keer gehad aan de achterzijde. Eerst bij mijn 3.2 station v6 uit 2005 en laatst ook bij mijn 3.0 v6 diesel ook weer aan de achterzijde.
Ik ga altijd naar een VOD die heeft hem voor mij uitgelezen.
Maar nu nog op zoek naar een sensor.
Nieuwprijs is volgens mij 54 euro.
Succes ermee, en veel veilige kilometers gewenst met je nieuwe aanwinst.Groeten Hans
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.