Ik wil parkeersensoren voor in m’n c1 nu heb ik op Mp gekeken
Maar wat een gekken huis zeg, ik wil een setje met een zoemertje (geen display) en
4 van die censors in de achter bumper voor een schappelijke prijs, maar moet ik nog rekening Houden met het half canbus ? Graag jullie keuze en mening.
Alvast bedankt.
Nee je hoeft geen rekening houden met het can-bus systeem als jij voor after-market gaat. Dat is plaatsen kijken waar jij stroom vandaan haalt welke met het contact uit gaat.
Je kunt zoeken op ebay. Engeland/Duitsland heb je de meeste kansen voor een originele set 2de hands.
Origineel is natuurlijk het mooist… Maar… Een vriend van me heeft voor de gein een setje uit china laten komen. Kostte nog geen 15 euro en zitten al zeker een jaar in zijn auto. (Geen opel maargoed gaat om t setje) je sluit deze aan op de kabel naar het achteruitrij licht. Tot nu toe geen enkel probleem mee gehad en werken nog steeds perfect! Weet alleen niet of er bij opel problemen ontstaan met canbus/lampcontrole maar denk dat dat wel los loopt! Kan het zelf ook bijna niet geloven dat je voor nog geen 15 euro zo’n goede set kan krijgen. Ik geloof dat hij ze toen bij aliexpress besteld had.
Heb er ook eentje van ebay.co.uk inzitten (uit China). Werkt al jaren en perfect. Wel met display .. maar die zit ergens achter weggewerkt en hoor alleen de piepjes..
Mensen bedankt voor de info, ik zal op eBay en Ali exp eens een blik werpen en een setje
Aan schaffen, ik vind het toch makkelijk voor er een paaltje in de bumper staat.
Vr,gr, jac.
Auteur
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.