Forumindex › Forums › Modellen › Astra › parkassistent II opel astra K
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
7 december 2015 om 20:44 #17274486
Hierbij 2 links van astra K met parkeerhulp zou dit goed werken in de praktijk?
https://www.youtube.com/watch?v=ca-DKL98jzo
https://www.youtube.com/watch?v=LgnAPE7dU5k7 december 2015 om 22:17 #18303952Het systeem werkt leuk, ik werk zelf als verkoper bij een opel dealer, dus heb het wel eens uitgeprobeerd. Het enigste nadeel is dat het nou niet bepaald snel gaat… het is dus vaak makkelijker om zelf in te parkeren.
8 december 2015 om 09:41 #18303953@Thijns wrote:
Het systeem werkt leuk, ik werk zelf als verkoper bij een opel dealer, dus heb het wel eens uitgeprobeerd. Het enigste nadeel is dat het nou niet bepaald snel gaat… het is dus vaak makkelijker om zelf in te parkeren.
Dat vond ik zelf ook al, erg traag…. :D
Is deze park assist aanwezig op alle modellen of alleen op de innovation ?
En weet je ook wanneer de nieuwe astra met 1.6L benzine beschikbaar komt in nederland ?
Thx!
8 december 2015 om 10:13 #18303954Volgens mij moet er ook bovengemiddeld veel parkeerruimte beschikbaar zijn, in de stad zal het waarschijnlijk niet echt lukken met de krappe plaatsen. En strak fileparkeren kan je helemaal vergeten.
Ervaringen gebaseerd op een focus rijder ook met parking hulp.8 december 2015 om 16:11 #18303955Bij de astra K staat bij als je het innovation introductie pakket als optie neemt staat vermeld
Innovation introductie pakket (LP1H) € 995,00
Bevat: Dode hoek waarschuwing (UDQ) ; Park Assist II (UFQ) (incl. Achteruitrij camera; Dode hoek waarschuwing; Elektrisch inklapbare buitenspiegels); Achteruitrij camera (UVC) ; 18″ Lichtmetalen velgen “Bi-Color” (5PC) (incl. Tire 225 / 40 R18 XL – 92W BW HW4); Donker getinte achterste zijruiten en achterruit (AKO) ; Ergonomische comfortstoelen (AGR-gecertificeerd) (SRY)8 december 2015 om 19:59 #18303956Hallo,