papieren aanvragen

Forumindex Forums Modellen Ascona papieren aanvragen

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    giannib

Hallo
      ik weet niet of het hier goed staat,maar ik heb een vraag.
      Ik heb 2 weken geleden een ascona b gekocht in nederland zonder papieren.
      Deze is al jaren geschorst.
      Nu heb ik bij de rdw duplicaten gevraagd om deze wagen in belgie te kunnen inschrijven.
      Weet iemand of dit lang duurt?
      grtz

inayat
      Deelnemer

http://www.rdw.nl/nl/particulier/hetkentekenbewijs/vermissingofdiefstal/Pages/Kentekenbewijskwijtbeschadigdonlineofschriftelijkvervangen.aspx” onclick=”window.open(this.href);return false;

Nadat u het aanvraagtarief betaald heeft en het ingevulde aanvraagformulier aan de RDW heeft teruggestuurd, ontvangt u binnen ongeveer tien dagen uw vervangende kentekenbewijs.

giannib

Het is een registratieverklaring blijkbaar.

In reactie op uw e-mail, bericht ik u het volgende.

Als een voertuig in het kentekenregister is afgemeld dan is het niet mogelijk om hiervoor nog een vervangend kentekenbewijs en/of uitvoerverklaring aan te vragen. U kunt dan wel een registratieverklaring aanvragen waarop enkele voertuiggegevens staan vermeld. Deze verklaring wordt afgegeven in de talen: Nederlands, Duits, Frans, Italiaans, Spaans of Engels.

Vanuit het buitenland kunt u een verzoek per mail, per fax of per brief indienen. Bij het verzoek geeft u het kentekennummer, merk, het type, het volledige Voertuigidentificatienummer (VIN) ook wel chassisnummer genoemd en de taal aan waarin de RDW de verklaring moet printen. Ook moet u duidelijk het buitenlandse adres vermelden waar de RDW de verklaring naar toe moet sturen.

Hieraan zijn geen kosten verbonden.

Dit was de mail die ik van hun kreeg

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.