Pantigra is R.I.P auto dan he

Forumindex Forums Overige Auto algemeen Pantigra is R.I.P auto dan he

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    pantigra

Goede avond.

Na bijna 3 jaar offline te zijn op deze forum doe ik nu toch me verhaal kwijt, :wtf

Januarie 2010 gleed ik tegen een stoeprand in de sneeuw, stoeprand van 20 tot 40 centimeter hoog, wiel naar binnen geklapt dacht valt wel mee, ondertussen
      9 maanden bij de garage gestaan hele onderkant was door en door rot (toen ik hem kocht zag er alles mooi en veel belovend uit) er waren platen ondergelast (slordig en vervolgens zwart geverft) na 9 maanden heb ik de knoop doorgehakt en ingeruild voor een Fiat punto uit 96 1.2tje, na 1 jaartje dacht ik wil wat snellers.
      Toch om een tigra aan te schaffen dacht ik neh wou nog wat snellers dan dat.
      Toen kwam ik uit fiatbravo club, en vervolgens een Fiat bravo HGT Abarth gekocht :D

Met die auto ben ik super blij mee (ja heel anders dan een opel)

Kaneda
      Deelnemer

mooie wagen

Opeltje17
        Deelnemer

Gaan wel als de brandweer die 2.0 5cilinders ik rij nu zelf ook fiat(marea) een 1.6 wel is waar maar heb 1x mogen sturen in een 2.0 5 cilinder marea weekend errug mooi geluid ook.

Maar mijn volgende auto wordt toch echt een opel king:

Vannos
          Deelnemer

is dat een turbo versie ?

pantigra

@Opeltje17 wrote:

Gaan wel als de brandweer die 2.0 5cilinders ik rij nu zelf ook fiat(marea) een 1.6 wel is waar maar heb 1x mogen sturen in een 2.0 5 cilinder marea weekend errug mooi geluid ook.

Maar mijn volgende auto wordt toch echt een opel king:

Grappig dat jij een marae rijdt zijn ook mooie wagens (zie ze niet vaak meer rijden helaas) Ja dat gaat zeker als een brandweer (helaas is het gewicht 1190 even goed gaat het rap)
              Ja zitten echt een super geluid in elke keer als ik boven de 4000 toeren ga krijg ik zeker een oor gasme haha, zelf zit er een middendemper vervanger in en een remus einddemper (kat laat ik erin geluid wordt scherp dat is niet mooi) er zit een lekker zware brom in wil ik zo houden

Plannen zijn nog schroefsetje en andere nokkenassen en stalen remleidingen en mooiere intrieur

pantigra

@Vannos wrote:

is dat een turbo versie ?

Nee helaas niet er zit wel standaard 154 pk in

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.