paneel met brillenkoker leeslamp ed. in hemel

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum paneel met brillenkoker leeslamp ed. in hemel

• Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    vecaggelen

wet iemand hoe het paneel met leeslampjes, verlichting brillenkoker in de hemel te demonteren is?

viny

Vectra B? Gewoon zachtjes loswrikken volgens mij.

Edvries
        Deelnemer

nee hij heb een C. Ff wachten op Peter (speaker) die weet het wel, die heeft m er al een x in en uit gehad. Die is er zondag weer! Of Joche die weet het vast ook wel….

opel-limbo
          Deelnemer

Brillenvak loshalen:
            Brillenvak openen en dan zie je 2 torx schroefjes zitten. Deze loshalen en dan kun je het paneel er als het ware uitwippen.

Greetz Roel met een C

vecaggelen

origineel gepost door opel-limbo
              Brillenvak loshalen:
              Brillenvak openen en dan zie je 2 torx schroefjes zitten. Deze loshalen en dan kun je het paneel er als het ware uitwippen.

Greetz Roel met een C

Dat vermoeden had ik indd ook, dacht alleen niet dat het zo makkelijk zou gaan. Ik wil hem eruit halen omdat hij aan 1 kant niet goed vast geklikt zit, hij moet volgens mijn ergens achter haken zodat hij erin geklemd zit. Hij rammelt nu een beetje. Ga het eerdaags proberen. Mijn dank

CALIBRA4x4TURBO

Ja ik heb ook een rammel maar is dat klepje! Want als ik er mijn hand op hou is t stil! Irritant maar volgens mij als je wat van dat plakband met schuimlaagje om het klepje plakt is het over denk ik! Maar is vreselijk irritant als er wat rammel:sweart!

speaker
                Deelnemer

En… het is Zondag ….

Het is vrij makkelijk. met een schroevendraaiertje ff het voorste klepje verwijderen ( die met die sleufjes er in of met alarm er op , ligt er aan welke uitvoering je hebt ). Daarna aan de voorkant van het plastic-glas met de schroevendraaier er tussen , naar beneden trekken ( voorzichtig ) en daarna komt de achterkant ook los ( gaat alleen van voor naar achter los !! )
                  Daar achter zie je 3 torx-schroefjes zitten. ( sorry Roel ! is er eentje meer )

om alles helemaal los te halen moet je de schroefjes los halen. en het brillenvak er uit drukken ( deze is echt belachelijk slecht vast !! ) en daarna zitten bij alle 4 de hoeken van de lamp unit klipjes die je ff naar binnen moet drukken , zodat de hele unit los komt.

That’s it !! :thumbup

opel-limbo
                  Deelnemer

Welkom back Peet!!!!

speaker
                    Deelnemer

origineel gepost door opel-limbo
                      Welkom back Peet!!!!

Thanks ;)

vecaggelen

thanx.
                        Heb het brillenkoker gedeelte even losgehad. Naar alle waarschijnlijkheid trilt dat gedeelte tegen het frame dat weer aan de hemel vast zit. Ik doe er denk ik wel even glasband tussen van 3 mm.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.