Pakkingen SEH vs NE + Lexmaul vraagie

Forumindex Forums Techniek C20ne/seh (2.0 8v) Pakkingen SEH vs NE + Lexmaul vraagie

• Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    the aviator
    Deelnemer

Hallo,

Klein vraagje, pakkingen van een SEH (inlaat,uitlaat,kleppendeksel,koppakking ed), kan ik daarvoor ook gewoon de pakkingen pakken van een NE?

Heb pakkingen van een NE al eerder besteld dus heb daar ook de GM nr’s van..scheelt weer :)

Dan nog een Lexmaul vraag, had ooit op het forum gelezen dat men bij een lexmaul, voor beter resultaat, 2 pakkingen moet plaatsen ipv 1 inlaatpakking..

Zit er een kern van waarheid in of is dit broodje aap?

Gegroet,

steve

sebastiaankadettcabriogsi
      Deelnemer

ja ne pakkingen zijn gewoon hetzelfde,

en ik heb zelf er ook een lexmaul op gemonteerd en zou niet weten waarom 2 pakkingen nodig zou zijn.

wel is het aan te raden de kanalen van de kop en lexmaul van 33 naar 40 mm te maken. en dan precies pas op elkaar. zodat daar geen extra weerstand in zit en het bolletje van meest links of rechtse inlaat kanaal (weet het ff niet meer) ook weg te halen.

thomas-opel83
        Deelnemer

dubbelle pakking?lijkt me sterk,worden wel je inlaat buizen langer dus meer koppel!ha ha ha:D

the aviator
          Deelnemer

origineel gepost door sebastiaankadettcabriogsi
            ja ne pakkingen zijn gewoon hetzelfde,

Gelukkig, kan ik gewoon de NE pakkingen halen :) Thanks voor de reactie :thumbup

en ik heb zelf er ook een lexmaul op gemonteerd en zou niet weten waarom 2 pakkingen nodig zou zijn.

Zal t zelf ook nie weten, zal idd wel wat met het koppel te maken hebben :P maar ik prop er idd gewoon maar 1 pakking tussen..

wel is het aan te raden de kanalen van de kop en lexmaul van 33 naar 40 mm te maken. en dan precies pas op elkaar. zodat daar geen extra weerstand in zit en het bolletje van meest links of rechtse inlaat kanaal (weet het ff niet meer) ook weg te halen.

Wel goeie tip om dat een keer te doen..Is het verschil duidelijk merkbaar dan?

gegroet :afro

Deelnemer

nou van wat ik me kan herinneren, van mijn lexmaul waren dat best dikkere inlaat kanalen en werden die vlak voor de flens geknepen naar 33 mm

dus is best voor de hand liggend ben er zelf nog te lui voor geweest en heb er dus nog geen ervaring mee.

de broer van friso maas had een 8v gebouwd en die had dat ook volgens mij. hij reed toen een corsa 16v voorbij zal maar niet zeggen welke ;)

freek corsa
              Deelnemer

:jerry

Deelnemer

ssssst ik wou het nog voor me houden

btw was wel veeeeel meer aan die 8v gebeurd dan alleen grotere kanalen ;)

freek corsa
                  Deelnemer

Hij was toen inderdaad terecht sneller dan mijn C20XE :thumbup respect

the aviator
                    Deelnemer

nice :) kan nog genoeg doen hoor ik net :jerry

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.