Paar vragen Vectra Stationwagon Temptation

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Paar vragen Vectra Stationwagon Temptation

• Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    vectra_driver
    Deelnemer

Sinds gisteren ben ik de trotse bezitter van een Vectra Stationwagon 1.8-16V Temptation :D .

Ik ben aan het kijken om de telefoon functie van de radio (CD 70 NAVI) te gebruiken.
      Er zit een voor bereiding in de auto voor een nokia ik kan geen bluetooth signal vinden.
      Nu heb ik zitten lezen dat je dan een UHP4 nodig hebt, als ik deze er in wil zetten moet ik dan kabels aanpassen?

Zijn er mensen die ervaring hebben met de Dension Gateway 300?

Er zit een auto stand op de licht schakelaar als ik hem hier op zit gaan de dimlichten gelijk aan en gaat de radio in de nacht modus, dit lijkt me niet de bedoeling. Ik heb al gekeken met me op-com en de dimlicht overdag staat uitgeschakeld kan er nog een andere setting zijn of is de lichtsensor defect?

Gr,
      Mark van Erp

speaker
      Deelnemer

Hoi Mark.
        Welk bouwjaar is je vec?

Of je je kabels moet aanpassen om van een uhp (nokia ding) naar een uhp4 te gaan weet ik eigenlijk niet.
        Misschien kan Simaan (hier op het forum) je daarmee helpen.

Een gateway gaat alleen werken als je al een aux-ingang hebt. Dus een auto van na eind 2007.

Je sensor zou kapot kunnen zijn.
        Het zou ook kunnen dat de vorige eigenaar hem er later op heeft gezet. Dat verklaart dan ook waarom je lampen altijd aangaan bij het starten.

vectra_driver
        Deelnemer

De vec is van 2009 kenteken, modeljaar is 2008. Ik denk niet dat het er later is opgezet het is een luxe uitvoering met leer, dimmende binnen spiegel, automatische kofferdeksel, enz.

Zijn er speciale uitvoeringen qua audio? Het goed is echt indrukwekkend goed :shock: mooie volle bass.

speaker
          Deelnemer

Oke .. dan zal het er wel opgezeten hebben.

Dan zal je haast ook wel een aux-in hebben onder je climate control.
            Daar zou je een gateway op aan kunnen sluiten.

De cd70 heeft in een vectra meestal 9 speakers. 2 in elke deur en 1 midden in het dashboard.
            Het geluid is wel okee.. maar kan vrij simpel nog veel beter klinken..

vectra_driver
            Deelnemer

klopt er zit een aux onder de climate control.
              Ik ben aan het twijfelen of ik er een andere radio met bluetooth en USB inzet.

Hoe maak je het geluid nog simpel beter?

vectra_driver
              Deelnemer

bluetooth werkt deze stond uitgeschakeld. Verlichting is ook goed nu na een reset van de sensor.

speaker
                Deelnemer

Kijk! Dat scheelt alweer !!
                  Het geluid kan je verbeteren door de dash box los te koppelen. Die is alleen maar irritant. Je kan de deuren dempen met o.a STP. Dan krijg je een nog voller geluid.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.