Forumindex › Forums › Modellen › Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD › Paar vraagjes over senator A2
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
17 november 2015 om 15:53 #17274244
Heb een senator A2 originele staat.
3.0i met leer,airco.c.c ect nu ben ik van t origineel maar ook van dikke velgenWil een originele radio in de senator.welke hoort erin?
En een donkere gril,past die van een Monza ook?( zie ze vaak op een Monza
Welke et waarde en naafgat past goed onder de senator?
Vind deze velgen super staan!! Onder een senator en ook de gril
Dit is ook een gedeelde van mijn andere bolides
;)
Mijn e23 alpina b10
Mijn e36 cabrio
Mijn pekelbak
Mijn USA car
Nu wil ik nog een senator A1 erbij :hmmz
Maar eerst de A2 naar mijn zin maken :thumb
17 november 2015 om 21:26 #18302164Senator en Monza hebben het zelfde front.
18 november 2015 om 13:08 #18302165Een E21 als pekelbak?! Zonde ;) Qua velgen past zo’n beetje alles van BMW ook op de senator. Origineel is de steek 5×120 en de ET is 49. BMW velgen hebben een lagere ET waarde, dus gaat de boel verder naar buiten staan.
18 november 2015 om 16:39 #18302166Ik moet toch iets als pekelbak,en ik hou alleen van wat oudere auto’s ..
En deze is 2 jaar APK en technisch 200%
Nergens rot maar her en der een krasje/deukje ect.Oke,dus op zoek naar dikke bbsen en gril van een Monza of zo.
Naafgat is iets van 57 bij Opel senator?Vorig jaar was dit mijn pekelbak :thumb
19 november 2015 om 14:17 #18302167Ook een leuk ding. De snuit van een monza en senator zijn gelijk. Dus een andere grill gaat hem niet worden tenzij je een kippengaas exemplaar wil maken. Wat je nog wel zou kunnen doen is er een GSE grill in zetten die zijn zwart met een donkergrijze bies en opel logo net als op jouw voorbeeld foto. Bewaar wel alle oude spullen! Mocht je hem ooit nog willen verkopen dan is een originele simpelweg meer waard. Monza en senator zijn op dit moment echt geen bal meer waard en alleen de originele niet aangepaste wagens met historie doen nog wel wat centen.
Geloof dat ik ergens nog een grill heb liggen, zal eens graven in de meuk.
19 november 2015 om 15:33 #18302168Gs/e gril.die wil ik er in ja.
En hou uiteraard de originele wielen en gril.
Of mijn wielen in de kleur laten spuiten van de auto,lijkt me ook mooi.alla gs/e zeg maar.
Heb best wel veel betaald voor deze..maar is hij zeker waard Naar mijn meningVanmiddag naar de APK mer de Opel…en daar keken ze me ook met grote ogen aan….jij een Opel!
Maar helemaal goed nagekeken,en glansrijk erdoor heen.
Bodum perfect,evenals balken enz
Zit zelfs SPER op2 jaar APK erop.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.