hallo Ik heb vandaag aangemeld op het Opel forum.
Ik kom uit het noorden van het land . Ik .. Eigenlijk wij rijden sinds een paar maanden een Opel Meriva B bj 2011 daar voor diverse Vectra’s gehad.
Maar goed ik heb een paar vragen over de navigatie de navi 600.
Eerste vraag
Ik heb begrepen dat je softwarematig kan updaten naar navi 900. Nu heb ik de benodigde bestanden volgens mij gevonden namelijk migrate 600to900 zip en het betsand navi 600to900_rus_fix.rar. Zijn dit de juiste bestanden? Of wie heeft de juiste link met nieuwste bestanden
Tweede vraag
Als ik de handleiding is het niet zo moeilijk dat zal het probleem niet zijn. Maar wat ik wil vragen mocht het onverhoopt mis gaan is de fout dan weer te herstellen dus terug naar fabrieks- instellingen. Bij de dealer natuurlijk bedoel ik dan of zijn de originele bestanden wel op het net te vinden.
Derde en laatste vraag (voorlopig dan ;) )
Ik heb sinds gisteren de Europa de nieuwste versie dus 900 navi draaien en zonder problemen .
Kan ik die kaart nog wel gebruiken als ik een een software update doe naar navi 900, ik had namelijk begrepen van de dealer dat je SD kaart maar ik 1 keer kan koppelen met een navi 600 of 900. Of kun je na de update de SD kaart terug plaatsen en word hij weer herkend