Forumindex › Forums › Modellen › Astra › P0170 (2) lean exhaust present astra G.
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
18 april 2016 om 16:40 #18316024
Gewoon bij de dealer zijn een paar euro, toen der tijd voor m’n astra ook gedaan.
18 april 2016 om 16:42 #18316025Oke! Ga ik van de week even regelen.
Verstuurd vanaf mijn Nokia 3310 zonder Tapatalk
22 april 2016 om 18:17 #18316026Ondertusswn nieuwe lmm gemonteerd. En een nieuwe o2 sensor. En na stukje snelweg boem opeens rich. Nou lees ik hem uit met opcom. Maar what the fak staat de o2 op 0mV bij stationair. NIEUWE o2 sensor. Op fsrs besteld origineel z18xe geschikt. Nu zal ik het nog aankijken wat er aan de hand kan zijn. Maar erg leuk is het niet meer.
Verstuurd vanaf mijn Nokia 3310 zonder Tapatalk
22 april 2016 om 18:30 #18316027Verstuurd vanaf mijn Nokia 3310 zonder Tapatalk
22 april 2016 om 19:45 #18316028De o2 sensor vervangen voor de oude en loopt als een trein. De oude was dus nog niet kapot. Maar ik begrijp niet waarom die van fsrs op 0mv gaat. Toch maar terug sturen en dan naar de dealer een nieuwe bestellen?
De lmm geeft idle 9 a 10 kg/h
En bij 3000rpm ongeveer 35kg/hVerstuurd vanaf mijn Nokia 3310 zonder Tapatalk
23 april 2016 om 02:24 #1831602902 sensor kan wel voor jouw motor geschikt zijn.. maar vaak draait opel niet lekker op imitatie delen…
maar als de oude niet kapot is.. niks meer aan doen…23 april 2016 om 22:11 #18316030@bart-gsi wrote:
02 sensor kan wel voor jouw motor geschikt zijn.. maar vaak draait opel niet lekker op imitatie delen…
maar als de oude niet kapot is.. niks meer aan doen…Dat klopt. Daar ben ik me van bewust. Maar ik heb express op fsrs gekeken. Daar een originele lmm gekocht. En een originele o2 sensor. Nu zit ik te kijken en blijken ze maar 1 type te hebben. Deze is van delphi en werkt dus totaal niet op mijn motor. Nu heb ik ondertussen de oude wel terug maar wil hem liever toch vervangen omdat die 160k mee gaan ongeveer en nu 194k gereden heb.
Ondertussen wel weer een paar honderd km gereden afgelopen 2 dagen en soms even flink aan de tand gevoeld. En tot nu toe helemaal geen foutmelding meer! Alleen klein beetje vocht wat uit de uitlaat blijft komen. Heel raar. Hij verbruikt geen olie en geen kvs verder.
Voor nu lijkt het probleem opgelost. Thanks to liviu!
Verstuurd vanaf mijn Nokia 3310 zonder Tapatalk
23 april 2016 om 23:43 #18316031met fsrs contact opnemen via de chat op de site.. die kunnen je helpen aan een origineel onderdeel wat gelijk staat aan wat er fabriek-af in je uitlaat zat
ff gejat van een andere pagina :P
If your car’s exhaust drips water out of the tailpipe, there’s no reason to necessarily panic. Your car’s exhaust does exactly what it sounds like it does, expels things. Gases, vapors, and all the other byproducts created by your car’s normal operation have to exit the vehicles inner workings eventually, and they do that through the exhaust.
It can be worrisome when you see water dripping from your car’s tail pipe. If you see this and wonder if this condition is normal, you can be assured that it is. Plenty of people have witnessed this water coming from their own exhaust pipes and no major problems have resulted.
There are a number of harmless reasons why you could be noticing this in addition to some more serious causes. Here’s what you need to know about what signs mean it is time to start stressing.
Engine Combustion Water Condensation
As combustion takes place in your car’s engine, a mixture of water and carbon dioxide is created. When the engine has cooled and any exhaust gasses exit the combustion chamber, that condensation of water and carbon dioxide becomes much more noticeable, and in a moment like that one, you’re more likely to see water dripping from your car’s exhaust pipe.
Catalytic Converter Byproduct
The purpose of your car’s catalytic converter is to convert otherwise harmful emissions into things that are less harmful before they exit the exhaust. One of the many byproducts that this vehicle component produces is a small amount of water vapor.
Hot Engine Condensation
You may notice water in your tailpipe when the car’s engine first heats up. This happens because while your engine heats up, the exhaust system produces heat as well, which presents as vapor in your tail pipe.
WARNING: When water is running from your exhaust after your car has been running for a period of time, you should be concerned.
Smoke and Water Emissions
You should pay close attention to your exhaust if it is emitting both smoke and water, or if it is emitting burning oil odor. These are signs of bad rings or of a cracked piston in your car.
If liquid coming from your tailpipe has a sweet smell, like maple syrup, this could be a sign of a more serious engine problem.
Final Thoughts
Water leaking from the exhaust pipe is usually nothing unless it’s coupled with other stranger malfunctions, and the brief circumstances under which you see water dripping from the exhaust are likely negligible.
24 april 2016 om 09:13 #18316032De chat was alweer offline. Maar heb ze retour formulier ingevuld. Hoef al geen nieuwe van hun. Ga wel ff bij ons pa zn dealer vragen naar sensor.
Het water gebeuren klopt. En ook omdat twee redelijk grote remus eindstukken heb kan de slagregen en condens makkelijk erop staan ofzo. Dus maak me ook geen zorgen. Als de rest nog op peil blijft is het goed. Anders koppakking vervangen ooit.
Voor nu loopt hij weer top. Nog wat klein spul afwerken en dan is alles weer goed en als nieuw.
Verstuurd vanaf mijn Nokia 3310 zonder Tapatalk
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.