Overzicht uitvoeringen Vectra C

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Overzicht uitvoeringen Vectra C

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Lamborghini

Ik ben op zoek naar een duidelijk overzicht van de verschillende uitvoeringen die er bestaan van de Vectra C.

Nergens kan ik een duidelijke en complete vinden. Weet iemand van jullie een link naar een goede site?

speaker
      Deelnemer

Op pagina 1 en 2 van mijn vec zijn topic staat een stukje over uitvoeringen: http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=109983&page=2

Maar er zijn diverse uitvoeringen.. met daarop weer diverse opties, dus is het moeilijker vast te stellen welke versie je zou hebben !

Lamborghini

origineel gepost door speaker
          Op pagina 1 en 2 van mijn vec zijn topic staat een stukje over uitvoeringen: http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=109983&page=2

Maar er zijn diverse uitvoeringen.. met daarop weer diverse opties, dus is het moeilijker vast te stellen welke versie je zou hebben !

Het is echt lastig. Zit op marktplaats te zoeken naar een mooie maar kan soms moeilijk vergelijken.
          Dan zie ik de comfort uitvoering, dan een motor met SDN?, terwijl je nergens een duidelijke aanduiding hebt van wat de motor of uitvoering precies in houdt.

Thnx voor je reactie, ik ga iig ff je topic doorneuzen.

wim-v6
          Deelnemer

SDN = Sedan
            Hatch / GTS = hatchback
            SW / STW / Station = Stationwagon

uitvoeringen zijn meer als:

Comfort
            Elegance
            Sport

oid.

Willem

sw_reijnders
            Deelnemer

op marktplaats schrijven ze werkelijk alles erbij.
              het best moet je gewoon even gaan kijken welke opties erop zitten en wat voor jou belangrijk zijn

Oh en SDN betekent overigens Sedan . . . dus met afgesloten kofferklep ;)

Een duidelijk overzicht van de uitvoeringen kun je vinden op de website van de Autoweek.

Motor type kun je terug vinden als je het kenteken van de auto invoert op de website van de RDW

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.