De persoon waar ik een auto van ga kopen kan zelf niet er zijn. Zijn zus zorgt ervoor dat de auto word overgeschreven. Nu vroeg ik me af of dit wel kan? Is dit niet alleen toevetrouwd aan persoon die op kentekenbewijs staat of mag ook de familie dit doen. Anders gaat het me een ritje kosten voor niks..
zijn zusje kan gewoon dat overschrijvings bewijs aan jou meegeven en jij schrijft m zelf over, daarom moet je dat ook niet in je auto laten liggen want degene die je auto jat en hem dus over kan schrijven is de rechtmatige eigenaar ;)
heb t wel eens meegemaakt dat hier in de buurt werd ingebroken autopapieren en sleutels gepakt, en met de splinternieuwe audi ervandoor. dan mogen die mensen gaan bewijzen dat ze die auto niet hebben verkocht of zelfs weggegeven aan degene die hem overschrijft
Je hebt alleen een geldig rijbewijs/paspoort nodig en de papieren van de betreffende auto met het overschrijvingsbewijs wat het oude kleine gele deel (3 uit mn hoofd) verving.
Dan is de auto voor 9,95 van jou.
Nee maar je ziet die auto zoiezo al nooit meer terug waarschijnlijk, heb er ook nooit meer wat over gehoord en die auto staat nog steeds niet op de oprit na 2 jaar
gisteravond nog een Astra bekeken en gekocht aanbetaling gedaan en papieren kreeg ik zo mee vandaag overgeschreven vanavond opgehaald en de rest betaald ideaal
Auteur
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.