Forumindex › Forums › Overige › Feedback en mededelingen › oude topics die verdwijnen
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
15 juli 2010 om 20:49 #17223534
Ik zag dat iemand (een niet zo’n aardig) topic heeft gemaakt over topics die verdwijnen. Nou had ik daar een vraagje over:
Gebeurt dat bewust om bijvoorbeeld ruimte te besparen of staat er per ongeluk een auto-delete functie aan die ze delete na een jaar?
Op zich gaat er best veel info verloren zo, is het niet mogelijk om oude topics te bewaren, en wat zou daar voor nodig zijn? Is het een geld kwestie of meer een technische?
3 augustus 2010 om 12:43 #17699991iemand?
3 augustus 2010 om 16:16 #17699992Tsja.. de beheerder is geen ster in het reageren of op zijn minst aangeven dat hij zijn forumbezoekers serieus neemt.
3 augustus 2010 om 21:14 #17699993nou hij doet zat voor ons volgens mij hoor, denk niet dat dat de oorzaak zal zijn
10 augustus 2010 om 19:15 #17699994origineel gepost door obiewan
Tsja.. de beheerder is geen ster in het reageren of op zijn minst aangeven dat hij zijn forumbezoekers serieus neemt.Ook de beheerder heeft een baan.
plus het is vakantie tijd nu.10 augustus 2010 om 20:08 #17699995Idd ik kom ook net thuis, mijn baan is niet altijd van 8 tot half 5
ze worden gewist op datum of een x aantal pagina’s per deel.
Er word wel gelet op eventueel “belangrijk” materiaal
echter is dit niet altijd zo te zien aan de titel,
wellicht kan diegene of een ander aangeven of iets wel of niet van belang is.
14 september 2010 om 14:57 #17699996Ja, maarw aarom gebeurt het uberhaupt? Data opslag is toch niet zo’n probleem meer tegenwoordig?
Is er een mogelijkheid waardoor het niet meer nodig zou zijn? (bijv een extra ruimte aanschaffen ofzo)30 oktober 2010 om 09:44 #17699997origineel gepost door Maartuh
Ja, maarw aarom gebeurt het uberhaupt? Data opslag is toch niet zo’n probleem meer tegenwoordig?
Is er een mogelijkheid waardoor het niet meer nodig zou zijn? (bijv een extra ruimte aanschaffen ofzo)Extra ruimte betekent extra kosten ;)
En wie gaat dat betalen?
We hebben geluk dat we nu een paar “sponsors” hebben zodat Danny niet alles meer in zijn eentje hoeft te betalen30 oktober 2010 om 10:01 #17699998het forum onderhoud is veel werk en dan ook nog liefde oud papier zo als
wij hier in rotterdam zeggen .wat betreft meer opslag van data hogere kosten
tot nu toe is het forum altijd gratis gebleven voor gebruikers,mischien een idee
om dit eens aan te kaarten middels een stemming of er leden zijn die tegen
een klein bedrag op jaar basis zo iets willen ondersteunen,dan is het mischien mogelijk om meer ruimte aan te kunnen kopen voor opslag van data.
en verder wat de mods betreft jongens van uit deze kant alle lof die er maar is
om ons forum toch op deze manier draaiend te houden:thumbup:thumbup:thumbup
vgr tonsr. -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.