Forumindex › Forums › Modellen › Astra › Originele Xenon In Astra G
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
13 januari 2011 om 13:13 #17230993
Hallo Mensen,
Heb 2 xenon koplampen van Hella gekocht om in mijn Astra G te bouwen,
Ik wil gezien de lage km stand alles origineel GM maken in mijn auto.
Nu ben ik bezig geweest om te zoeken hoe Xenon in te bouwen op de originele weg.
Kan iemand mij helpen met misschien een tekening?
Het gaat mij puur om de ballasten en de aanstuur apparaten die onder de koplampen zelf zitten gemonteerd.De achteras gever enz. ben ik niet van plan om in te bouwen. (dus niet helemaal origineel)
samenvattend: Wil ik dus info hoe de ballasten onder de koplamp zelf zit gemonteerd en aangesloten, Kan dit zo plug en play? of moet ik hiervoor ook nog stekkers en andere benodigdheden voor hebben??
Hoop dat mijn verhaal duidelijk is en dat iemand mijn kan helpen.
Alvast bedankt!! Wouter.
13 januari 2011 om 13:24 #17796266Voor de orginele xenon units moet je andere stekkers aan je kabelboom solderen. Heb je een gm partnummer dan zoek ik even uit hoe je ze moet aansluiten.
13 januari 2011 om 13:43 #17796267[rquote=1840938&tid=140433&author=Haasje17]Voor de orginele xenon units moet je andere stekkers aan je kabelboom solderen. Heb je een gm partnummer dan zoek ik even uit hoe je ze moet aansluiten.[/rquote]
Ok, Dus dat is niet even zeg maar!
Heb verder nog geen ballasten gekocht dus heb ook nog geen nummers…
Wou het spul wel binnenkort bestellen!Alvast bedankt.
13 januari 2011 om 13:59 #17796268die ballasten zijn erg duur, bijna 300 euro per stuk orgineel! Ik kan het weten, want 1 ballast was bij mij stuk paar weken geleden.
ik heb een gebruikte geregeld uit een audi A8, is precies het zelfde (hella)
13 januari 2011 om 15:15 #17796269Was er al achter dat ze ontzetend duur waren!!
Een ballast kon ik krijgen voor 160 euro incl 20 procent korting bij Hella via mijn werk.
Maal 2 en nog 2 voor stuur apparaten voor meende 70 euro per stuk.
Dit nog zonder lampen!!Maar ben bezig met een andere leverancier. even afwachten.
Hoop dat ik niet te veel moet lopen klooien met stekkers solderen of een verloopje moet maken van origineel hallogeen naar de ballasten.
Als iemand nog meer info heeft, van harte welkom :P
Bedankt!!!
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.