Forumindex › Forums › Modellen › Kadett › Originele stoelen terug in een D Kadett
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
8 oktober 2012 om 15:05 #17239639
Er zaten kuipstoelen in mijn kadett maar heb toch liever de originele terug erin.
Nou zit de bevestiging van die kuipstoelen erin gelast, nou is dat het probleem niet die heb ik er zo uitgeslepen.
Maar waar ik dus wel mee zit is hoe die originele stoelen er ooit in hebben gezeten, iets met rails ofzo?Zo zit het dus..
8 oktober 2012 om 16:47 #17900060http://www.mijnalbum.nl/Album=OFYBYPUO” onclick=”window.open(this.href);return false;
hier in mn C Ascona,D Kadett is exact hetzelfde
Voor valt die buis in die geul en daar gaan 2 beugels overheen,achter moeten er rails aan de bodem gelast zitten,daar schuif je de achterste haken onder,lijkt wel of die er bij jou niet meer zitten.Bij mij lijken ze zwart,dat zijn kapjes die eroverheen zitten,die moet je wel hebben trouwens anders heeft je stoel teveel speling.9 oktober 2012 om 18:56 #17900059Wat mis ik hier dan precies? en zou ik het evt uit een sloop auto kunnen halen?
9 oktober 2012 om 21:30 #17900058Volgens mij zit dat net als bij een E Kadett, jouw vloer is in elk geval een exacte kopie van de mijne! Nou heb ik er een Astra G interieur in zitten, dus is ook allemaal zwaar aangepast…
Mijn vloer:
Voor de originele bevestiging zit er aan de achterkant aan de tunnel zijde twee M8 lasmoeren in die een beetje schuin naar de tunnel er in gaan. Dan de buitenste achter bevestigingen hebben een steun op de vloer waar een M8 bout schuin naar onder, recht naar voren in kan. Die zie je op de foto boven nog zitten, hoewel ik ze ietwat heb verbogen om de nieuwe steuntjes aan te lassen (die vierkante kokertjes) En de voorste bevestigingen gaan op de dwarsbalk op een verstevingingsplaat aan de tunnel zijde die bij jou lijkt te missen (wellicht een Kadett D/E verschil toch)…
Astra G interieur is erg fijn qua zit, erg makkelijk qua montage met vier M8 bouten recht naar beneden de vloer in. Het is voordelig en talrijk, heeft zeer fijne afstellingen…. Mits je geen originaliteitsfriek ben zou ik het wel weten!
10 oktober 2012 om 10:56 #17900057Ik heb nog eentje staan om te slopen, denk dat die originele rails wel uit te boren zijn ofzo.
Als ik kans heb wil ik er wel eens foto’s van nemen hoe het normaal hoort e zijn.10 oktober 2012 om 12:08 #17900056Misschien heb je hier iets aan.. (niet op het gaatje letten… :) )
25 oktober 2012 om 15:38 #17900061 -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.