Originele radio vervangen ??

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Originele radio vervangen ??

• Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Inclusivo

Momenteel is mijn Vectra nog voorzien van de standaard radio met 10-cd wisselaar achterin.

Ik wil dit vervangen door een normale radio en het liefst een Pioneer/kenwood scherm .. echter weet ik niet wat er mogelijk is kwa maten, aansluiting en opties.

Kan begrijpen dat een standaard scherm niet past maar een uitklapscherm wel .. nu hoef ik geen uitklapscherm dus vandaar de vraag want anders gooi ik er een normaal frontje in.

En zijn er mensen met foto´s hoe het bij hun zit ? Dan kan ik daarmee wat idee´tjes opdoen wellicht.

teungts
      Deelnemer

over welk type vectra praten we hier

Inclusivo

origineel gepost door teungts
          over welk type vectra praten we hier

Oeps my bad ;)
          Ik heb een Vectra B.

teungts
          Deelnemer

zijn wel een paar geweest die de binnen roosters er uithalen en een scherm er in verwerken. het is ook maar net hoe ver je wilt gaan natuurlijk

Kdebruijn

Maat van mij heeft zo’n radio met klapscherm in zijn vec zitten… maar die is tot het einde van de maand op vakantie dus op foto’s zou je ff moeten wachten :P

Inclusivo

origineel gepost door Kdebruijn
                Maat van mij heeft zo’n radio met klapscherm in zijn vec zitten… maar die is tot het einde van de maand op vakantie dus op foto’s zou je ff moeten wachten :P

Ok kijk is aan.
                Ja ik heb in het verleden 2x een klapscherm gehad .. maar persoonlijk ga ik liever voor een vast scherm ivm licht inval van zon etc en de bediening en de breekbaarheid van de klapfunctie.

Daarintegen vind ik het design van een heel scherm ook mooier en overzichtelijker .. maar goed .. dat zal er ook aan liggen hoeveel werk het is om in te bouwen natuurlijk haha.

sw_reijnders
                Deelnemer

kijk voor dat soort projecten eens op http://www.vvoc.com ofzo . . . die engelsen zijn wat dat betreft wat makkelijker met de slijptol zo even in je auto / dashboard te zetten :)

wat voor board computer heb je nu?
                  alleen met tijd/datum (TID scherm) of ook met verbruik, actieradius, etc, etc (MID scherm)

als je een TID hebt, zou ik daar lekker een 7 inch displaytje zetten king:

CALIBRA4x4TURBO

Of Zoiets…..? Is leuk hoor en alles werkt!;)

Inclusivo

Ziet er goed uit .. alleen heb ik een Vectra B haha ..
                      Plus dat ik liever een compleet ingebouwd scherm heb .. mijn ervaringen met klapschermen zijn niet zo best in het verleden.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.