Originele radio of toch iets anders?

Forumindex Forums Modellen Astra Originele radio of toch iets anders?

• Dit onderwerp is leeg.
14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Auteur
    jericho
    Deelnemer

Hallo!
      In mijn Astra G zit nu een Sony radio met cd speler, niks bijzonders. Nu is deze hard aan vervanging toe, maar zit te twijfelen wat ik doe. Ik zit er aan te denken om weer een originele radio te plaatsen, gewoon omdat ik dat beter vind staan en omdat deze niet te duur zijn. Waarschijnlijk gaat de Astra er volgend jaar uit..

Nu mijn vragen:
      -wat voor radio zit er origineel in een Astra G Pearl uitvoering?
      -kan je deze zonder ellende plaatsen (code oid)
      -hoe is de kwaliteit van deze originele radio (oa geluid)
      -wat mag zoiets kosten?

Groeten!

teungts
      Deelnemer

voor 160 euro heb je al een knappe alpine radio met alles er op en aan zelfs handsfree!

originele radio vind ik niks komt niet mooi geluid uit net als die sony

jericho
        Deelnemer

Dat had ik ook gezien, maar zoals ik al zei, de Astra gaat volgend jaar zeer waarschijnlijk de deur uit. Ik kan best leven met een radio die niet van topniveau is, want zoveel kilometers rijd ik niet in een jaar.

Maar ik weet nog steeds niet wat voor radio er in hoort te zitten…

teungts
          Deelnemer

radio kan je mee nemen naar de volgende auto

jericho
            Deelnemer

Daar zit alles al in…incl navigatie enzo

jericho
              Deelnemer

Niemand?

ZakhooiTM
                Deelnemer

Volgens mij wordt de pearl standaard geleverd met de CDR500.
                  Weet niet wat de kwaliteit van geluid is, weet wel dat je een code nodig hebt als je hem werkende wil hebben dus dat is belangerijk om te hebben.

Kijk eens hier :
                  http://www.marktplaats.nl/a/auto-diversen/accessoires-radio-s-cd-en-dvd-spelers/m870010819-originele-opel-radio-cd-speler-vdo-cdr500.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr” onclick=”window.open(this.href);return false;
                  http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderdelen/opel-onderdelen/m835648871-cdr-500-opel-radio-cd-dc614.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr” onclick=”window.open(this.href);return false;

Deze is zonder code :
                  http://www.marktplaats.nl/a/auto-diversen/accessoires-radio-s-cd-en-dvd-spelers/m855026033-auto-radio-cd-cdr500-voor-opel.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr” onclick=”window.open(this.href);return false;

Verder is het handig om te kijken of met je huidige radio de datum blijft staan in het info display, als dit het geval is kan het zijn dat de radio nog op Present moet worden gezet in het display (anders werken de radio meldingen niet)
                  Dit kan bij de dealer of bij mensen met een Tech2 worden gedaan :)

jericho
                  Deelnemer

Thanks!
                    Ik zie in 1 van die advertenties ook nog 2 verschillende versies van de CDR500, namelijke de Delco en VDO. Wat is hier het verschil tussen??

Ik heb een TID scherm, waar dus alleen de datum en tijd op staan. Met een CDR500, zie ik daar dan ook de radiozender die opstaat? Of is dit wat je zei over het op Present gezet moeten worden?

Christiaan Hummel
                    Deelnemer

Delco heeft mindeer vermogen en een niet zo goed geluid voor zover ik weet.

jopiejo

Hier heb je er ook nog 1 van vdo
                        http://link.marktplaats.nl/m871550991″ onclick=”window.open(this.href);return false;

jericho
                        Deelnemer

@jopiejo wrote:

Hier heb je er ook nog 1 van vdo
                          http://link.marktplaats.nl/m871550991″ onclick=”window.open(this.href);return false;

Dat is toch geen originele radio van Opel??

jopiejo

Jawel , Kijk maar naar t display deze is blind en de info van de radio gaat via de tid / mid .
                            Je kon deze gewoon bij de opel dealer bestellen , als ik t goed heb .

jericho
                            Deelnemer

@jericho wrote:

Ik heb een TID scherm, waar dus alleen de datum en tijd op staan. Met een CDR500, zie ik daar dan ook de radiozender die opstaat? Of is dit wat je zei over het op Present gezet moeten worden?

Weet iemand hier het antwoord op?

wim-v6
                              Deelnemer

Moet zeggen dat mijn CCRT700 Echt goed klinkt hoor.
                                Zeker in Combinatie met de betere speakerset met 10speakers die bij dit systeem horen.

Bijkomend voordeel is dat je voor de cd-wisselaar radio of casette de geluids instellingen apart instelt

verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.