Originele navigatie in Vectra C1

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Originele navigatie in Vectra C1

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17245153
    Vbootje
      Lid sinds:
      2 August 2010

      Goedemorgen allen,

      Ik wil een origineel navigatie systeem van opel inbouwen in mijn Vectra C. Nu heb ik de dealer gebeld en die zegt dat er een geheel nieuwe kabelboom in moet, klopt dit? Het gaat om de 2013. Heb ik tevens hier de originele navigatie atenne van opel nodig of kan ik ook de oude antenne van mijn pioneer navigatie gebruiken? En als ik die originele nodig heb is deze dan makkelijk in te bouwen?

      Ik hoor het graag

      Grt
      Vincent

      #17972866
      sw_reijnders
      Deelnemer
        Lid sinds:
        27 October 2005

        origineel is niet zo zeer nodig.
        van andere merken kun je best de navi antenne gebruiken.

        bij mijn B zat er dus geen antenne op het dak, maar in de achterruit verwarming.
        bij de inbouw van mijn NCDR1100 (de 1DIN versie van de NCDC2013) heb ik de navi antenne gewoon onder de parafaan plaat geschroefd.
        Uit het zicht en werkt prima king:
        Al was dat wel de originele antenne die ik erbij heb gekregen toen ik de set kocht.

        #17972867
        jraaf
        Deelnemer
          Lid sinds:
          12 January 2008

          Kabelboom dien je idd enigzins aan te passen. Kunt verder elke aftermarket GPS met de juiste aansluiting gebruiken. Bij mij ligt ie achter mijn dashbord kastje, perfect ontvangst. Ooit van een CCR2006 naar een DVD90 gegaan in mijn 2004 C1 :afro Nog steeds heel erg blij mee.

          Is dus wel allemaal mogelijk.
          Safe driving Jurgen

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.