originele kadett opleuken

Forumindex Forums Modellen Kadett originele kadett opleuken

  • Dit onderwerp is leeg.
22 berichten aan het bekijken - 1 tot 22 (van in totaal 22)
  • Auteur
    Berichten
  • #17245366
    martijnM
      Lid sinds:
      31 October 2012

      hallo, ik ben martijn 18 jaar oud. ik ben sinds een maand of 5 eigenaar van een opel kadett e 1.6i ik heb deze van mijn opa gekregen, en hij was van een oud vrouwtje ofzo haha, maargoed hij is origineel en ik als 18 jarige vind dat een beetje suf.
      ik heb al een goede geluids instalatie die ik er met een vriend in aan het bouwen ben, maar hier zijn wat problemen mee namelijk: 1. we zijn niet zo technisch 2. er heeft nooit een radio ingezeten dus is wat lastig i.v.m aansluiten enz.
      maar nu mijn probleem, het uiterlijk van de auto is wat suf, de wieldoppen enz. hebben jullie tips om hem op te leuken?
      (ik ben een student dus heb niet zo veel geld) budget ongeveer 200 euro ofzo.
      alvast bedankt :D

      #17975786
      saluma
      Deelnemer
        Lid sinds:
        17 November 2010

        Hallo Martijn,
        Fijn dat je een Kadett E rijdt.
        Opleuken………..daar kan ik je helaas niet aan helpen.Mijn Kadett is zo standaard als het maar kan.Hij is zelfs ouder dan jij hahahaha.

        succes met het verfraaien van je Kadett (toch wel zonde)
        heb je ook toevallig wat foto’s van jou wagen?
        groet marcel.

        #17975787
        kaneelschep
        Deelnemer
          Lid sinds:
          30 November 2004

          Budget Kadettje opleuken is goed te doen.
          Een setje lm wielen is altijd makkelijk om mee te beginnen en staat meteen vet! Tot 205/50/15 past er zonder probleem onder als je de ET maar een beetje in de buurt van het origineel blijft. anders wordt het achter een drama.. en dat is geloof ik iets van 49 op een E-kadett.,