Originele en vervangende dynamo.

Forumindex Forums Modellen Omega Originele en vervangende dynamo.

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Rezon

Ik moet op korte termijn de dynamo vervangen (laad te weinig) van een Opel Omega type B. Ik heb een aanbieding van een originele dynamo Delco-Remy deze is ook gemonteerd vanaf de fabriek en een vervangende aanbieding van Bosch. Is het wel verstandig om eventueel de Bosch te monteren.:argue De een zegt geen probleem de ander zegt je neemt het risico dat het net niet past . Wie heeft er gelijk ?. Met gr. Rezon

Jack-omegax3.0xe
      Deelnemer

Het is onzin dat aftersale anders is dan origineel.

De origineel door opel gemonteerd komt ook of van bosch of van Delco af.
        Enige verschil is dat er GM opstaat.

Als je naar een automaterialen zaak gaat kunnen ze jou daar de juiste dynamo meegeven.

Gr Jack

ANJO TOL

goededag

Heb hier nog op de plank een 120 amp Bosch Omega B dynamo te liggen komt van een Omega MV6 af die is in de demontage gegaan

belangstelling ?

corsaracer
          Deelnemer

[rquote=1842250&tid=140543&author=Rezon]Ik moet op korte termijn de dynamo vervangen (laad te weinig) van een Opel Omega type B. Ik heb een aanbieding van een originele dynamo Delco-Remy deze is ook gemonteerd vanaf de fabriek en een vervangende aanbieding van Bosch. Is het wel verstandig om eventueel de Bosch te monteren.:argue De een zegt geen probleem de ander zegt je neemt het risico dat het net niet past . Wie heeft er gelijk ?. Met gr. Rezon [/rquote]

maakt helemaal niks uit… zolang de aansluit en montagepunten hetzelfde zijn. zijn ze beide gewoon goed.

zal me trouwens helemaal niks verbazen als de binnenwerken uit de zelfde fabriek komen:sleeping

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.