Origineel Xenon plaatsen

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) Origineel Xenon plaatsen

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    midnight black
    Deelnemer

Heb een originele Xenon koplampen set voor mijn Zafira op het oog. Nu heb ik al standaard de koplampsproeiers dus dat is geen probleem maar…
      Kunnen deze koplampen gewoon plug en play worden aangesloten of is de kabelboom anders. Ik weet dat bij origineel xenon geen koplamphoogte verstel schakelaar is omdat de xenon lampen dat automatisch doen, maar krijgen deze dan stroom van dezelfde kabel?

midnight black
      Deelnemer

Niemand?
        Ik denk dat ik een origineel schema aan moet zien te komen, ergens anders hier in een topic over een Omega gelezen dat er ook nog een afzonderlijk kastje in zou zitten voor de automatische hoogteregeling. Ben bang dat het toch weer ingewikkelder is dan ik hoopte :(
        Iemand met een schema of iets waar ik iets mee kan?

gerben rsv
        Deelnemer

Heb zelf origineel xenon in de Zafira hier zit een multistekker op
          Ik weet niet of de hoogteverstelmotor een aparte aansluiting heeft

Ik heb wel origineel xenon in een Astra-G ingebouwd ik heb hiervoor alle onderdelen uit een andere auto gehaald
          Dus een lichtschakelaar ,hoogtesensor en de stekkers van de koplampen (en de koplampsproeiers ed)
          Hierna op internet gezocht heb een howto gevonden op een Duitse site
          bij mijn auto miste een stukje bedrading tussen stekker bij A-steil en lichtschakelaar ,dit zelf aangelegd
          Je kan trouwens wel je oude lichtschakelaar laten zitten en handmatig de koplampen verstellen dit was bij mijn astra exact dezelfde motor, bij Zafira weet ik dit niet

Link gevonden http://www.migrosser.de.vu/” onclick=”window.open(this.href);return false;

midnight black
          Deelnemer

Bedankt, daar kan ik wel wat mee :thumb

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.