Orginele stoel verwarming inbouwen Zafira B 2008 1.9

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) Orginele stoel verwarming inbouwen Zafira B 2008 1.9

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Jones Newton
    Deelnemer

Ik heb vanwege rug klachten vorige week een set Recaro stoelen voor in mn zafira gekocht, waarschijnlijk van een full option of een OPC geweest.

Maar nu kom ik er achter dat er dus ook stoel verwarming in zit echter mijn auto heeft niet de voorbereiding op de Delphi stekker onder de stoel zitten en ook niet op het dashboard.

Nu is een gebruikt dashboard front met doorlock stoelverwarming en sportknop niet echt heel duur.

Maar hoe zit het met het kabel werk naar de stekkers onder de stoelen waar word dat aangesloten?

Ik denk dat het activeren geen groot probleem zal zijn daar de optie verwarmde stoelen en sportknop aanwezig gezet kunnen worden in opcom.

Groet Yoni

Jones Newton
      Deelnemer

Niemand een idee?
        Hoopte eigenlijk even 2 kabels halen en op de stoel in prikken en naar zekering kast trekken voor of achter in. en nieuw middenconsole met stoelverwarmings knoppen.
        :(

stefanDTI

Het is niet zomaar even , zeker niet als de kabels er niet liggen…

Ik heb ooit stoelverwarming in mijn GTC ingebouwd .
          Daar moest ik zelfs de zekeringkast voor uitwisselen!

Jones Newton
          Deelnemer

De kabels zitten niet in de stoel stekker maar ik weet ook niet of die direct van de zekeringkast komen of nog vanaf een andere plek met een stekker onder de bekleding liggen.
            Welke zekering kast heb je moeten uitwisselen die in de kofferbak?
            De dashboard knoppen sturen via canbus de schakeling in de zekering kast aan neem ik aan?

Groetjes!

Jones Newton
            Deelnemer

Recaro dealers kunnen mij niet helpen met een elektrische schema, kan iemand anders dat misschien opvragen of vinden?

Gr. Yoni

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.