Orgineel bumperlip Astra G – std. 3drs/Coupe

Forumindex Forums Modellen Astra Orgineel bumperlip Astra G – std. 3drs/Coupe

• Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    C-Furious

Hallo iedereen,

Ik was aan het brainstormen over wat nou het mooiste bij me Astra zou lijken betreft het tunen.

Mijn eigen idee was om het zo orgineel mogelijk te houden, dus misschien nog ietsjes verlagen EN misschien Brock B2 17inch of andere cupvelgjes eronder. Gewoon echt netjes & orgineel

Toch heb ik al heel wat Astra’tjes gezien met rieger & irmscher-lipjes op de bumper voor, lijkt allemaal hardstikke leuk..
      Maar goed ik vind dat kan ook orgineler aangepakt worden. :hmmz

Nou heb ik zelf eens lopen zoeken naar een leuke manier, (aangezien ik het een noodkijk vind dat mijn standaard 3deurs bumperlipje niet in 1 recht stuk door loopt) en kwam bij een coupe lipje.
      Deze loopt in 1 recht stuk door, en dat zou hem toch wat meer af maken..
      Maar aangezien het 2 verschillende bumpers zijn van model vroeg ik mij af zou de Coupe lip ook op de standaard Astra bumper passen?

Het gaat me op deze lip, voor de bumper op onderste foto:

Gr. Jeffrey

Blue-Dragon
      Deelnemer

Als die onderlip van een zacht materiaal is gemaakt dan zou het wel mogelijk zijn.
        Zelf heb ik coupe turbolip onder mijn OPC2 voorbumper zitten.
        Alleen moet ik in de bovenste gaten nog ledverlichting gaan plaatsen..

Astralfred
        Deelnemer

Veel spullen zijn pas te maken. Zelf rij ik met een aangepaste bumperlip van een Corsa B GSi 1e type (de dikke bumperset), hier heb ik voor gekozen omdat ik juist een lip wilde die het omgekeerde was van een standaard Astra G lip, het binnenste gedeelte dieper bij het asfalt als de buitenkanten. Denk dat de Coupe lip zonder al te veel moeite eronder te maken is. En goeie keuze :thumbup Brock B2, rij er zelf ook mee maar dan in 16 inch.

Klanderman

Je zou ook kunnen denken aan de opc type 1 (zonder de turbo) lip. Deze loopt ook door maar dan met een soort knik erin zoals je sideskirts. Staat net wat sportiever vind ik.

C-Furious

@ klanderman,
              thnx voor de tip, opc 1 lipje had ik nog niet eens aangedacht!

@ Blue-Dragon,
              lijkt serieus gewoon wreed zo de bumper! :kewlpics
              zo zie je maar weer, kleine dingetjes kunnen de auto ook gewoon maken.

ik wou eerst kofferbak spoiler erop en dakspoiler + riegerlipje en booskijkers maar dacht op een gegeven moment bij mezelf, jah je maakt er aardig wat op maar je auto wordt er niet sneller mee dan het lijkt.. gezien ik sport 2 uit 2003 heb met de std. smoke lampen voor en achter vond ik het al jammer van de koplampen om booskijkers erop te maken.
              zag foto van een compleet standaard astra met brede cupvelgen en had toen opeens zoiets van, dat is het!
              nouja ben blij om te horen dat dat makkelijk te doen is.. nu nog even kijken waar ik de lip weg haal, en hopelijk zit die er binnenkort onder.
              anders komend zomer wanneer ik ook nieuwe velgen van plan ben aan te schaffen.

groetjes, en bedankt!
              plaats nog wel even weer fotos als het zover is king:

JFHSas

origineel gepost door Blue-Dragon
                Alleen moet ik in de bovenste gaten nog ledverlichting gaan plaatsen..

Daar ga je (APK) problemen mee krijgen; minimale hoogte t.o.v wegdek dient 250 mm te zijn.

Astralfred
                Deelnemer

250 mm, dan redt het halve forum het hier niet, da’s 25 cm!!!!!!!!!

C-Furious

haha ja dat is een algemeene feit Astralfred :D haha

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.