Forumindex › Forums › Overige › Feedback en mededelingen › Opruiming marktplaats
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
5 november 2011 om 22:16 #17243053
Hoi beste moderator ;) ( slijm slijm )
Ben vanavond op marktplaats aan het snuffelen geweest, en dan vallen me een paar dingen op. :hmmz
– Er staan best wel veel topics bij waar in de titel staat kandicht, verkocht o.i.d.
– In de topics zelf verschillende malen verkocht kan slotje op o.i.d.
– Een aantal topics waar al weken,maanden en soms meer als een jaar niet meer op gereageerd is.mijn vragen zijn eigenlijk:
1. kan opgeruimd worden wat duidelijk verkocht of geannuleerd is?
ik wil best de topics doorzoeken waar het niet in de titel staat hoor om deze ook zichtbaar te maken voor jullie.2. Kan er een tijdslimiet ( bijvoorbeeld 2 maanden na laatste reactie) afgesproken worden, dat de topic starter een PM of laatste speciale UP krijgt.
bij geen respons/reactie dan topic verwijderen.indien nodig behulpzaam en met vriendelijke groet,
Jan
5 november 2011 om 22:35 #17939071Ik zou ook best een deel willen doorzoeken hoor, ik kom het ook geregeld tegen. Het is niet dat ik me er aan stoor, maar opgeruimd staat netjes toch?
5 november 2011 om 22:42 #17939072-offtopic @RISL
Jij ben wel even klaar met zoeken toch? Ik las in ander topic dat je vandaag na een wereldreis voor winerbanden ben geslaagd :thumb5 november 2011 om 22:44 #17939073PHPBB biedt de mogelijkheid om een topic na een bepaald aantal dagen te verwijderen.
B.V. 3 maanden na plaatsing.Op mijn forum staat er 2 maanden voor, als ze het nog niet verkocht hebben dan plaatsen ze het maar opnieuw
5 november 2011 om 22:45 #17939074Heb inderdaad een heel eind gereden voor een mooi setje winterbanden, maar dat betekent natuurlijk niet dat ik stiekem verder zoek voor andere mooie spulletjes ;)
5 november 2011 om 23:11 #17939075AnoniemLid sinds:
1 January 1970De bezetting van Moderators is niet erg ruim bemeten, voordeel hiervan is dat we korte lijntjes kunnen hebben.
Door drukte van de dagelijkse bezigheden zoals werk, bedrijf , thuis enz die veel moderators hebben schiet het modereren er inderdaad soms bij in.Recentelijk hebben wij als mods hierover nog een bespreking gehad, en we waren het er eigenlijk allemaal wel mee eens, dat we er eigenlijk allemaal te weinig tijd voor vrij kunnen maken, en hierdoor het forum er nog weleens bij inschiet.
Ook heb ik plannen besproken om het mod-team opnieuw te evalueren, en de fora’s opnieuw in te willen gaan delen onder de moderators.
Dat er hierbij lege moderators-plaatsen vrijkomen is vrijwel zeker.
Echter heb ik voor deze herindeling nog geen tijd kunnen vinden, omdat ik hierbij zoveel mogelijk rekening wil gaan houden met de beschikbare tijd van een moderator, de persoonlijke interesses, en de verwachte tijden wanneer de mod meestal online kan zijn.Momenteel wordt het marktplaats onderhouden door 2000 en mezelf (senatorman). (Ook beide erg druk leven naast het forum. :D )
We zijn dus wel op zoek naar moderators die:
– Meerdere uren per week tijd vrij kan maken om te moderen.
– Wilt modereren a.d.h.v. de forumregels.
– Bereidt is om leden en bezoekers te helpen met allerhande (technische) forumproblemen.
– Discussies goed kan verwoorden, en deze niet uit de weg gaat.
– Georganiseerd werkt, en bereidt is te moderen volgens onze procedures.
– Dit op vrijwillige basis wilt doen.Allereerst worden de nieuwe moderators ingedeeld per forum. Dus voor een deel van het forum.
Mogelijk kan dit later het volledige forum worden.Stuur even een pm naar mij, en geef even aan waarom jij graag het mod-team wilt komen versterken.
Hoevaak en op welke tijden jij online kan zijn, en waar je interesses naar uit gaan.Alle aanmeldingen worden gezamelijk door alle supermoderators besproken en beoordeelt.
Via PM zullen wij de uitgekozen nieuwe moderators benaderen.6 november 2011 om 05:15 #17939076Je hebt pm ;)
6 november 2011 om 09:03 #17939069en nog een pmetje
6 november 2011 om 09:34 #17939068Ik had hem vannacht al gestuurd hoor :jerry
6 november 2011 om 09:48 #17939070Zo, het MP deel is weer schoon :thumbup
6 november 2011 om 19:43 #17939077@2000 wrote:
Zo, het MP deel is weer schoon :thumbup
Ik zag het ja, mijn topic was meteen weg.
Goed bezig.
6 november 2011 om 20:13 #17939078Yep, zondagmorgen, vrouw lekker uitslapen, dubbele koffie, en gaaaaaan.
6 november 2011 om 20:24 #17939079Haha ja het is even zoeken maar het ruimt goed op.
Heeft het Manta-gedeelte een aparte moderator nodig? Danny is daar wel moderator maar die is er eigenlijk nooit meer (laatste bezoek is een maand geleden).
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.