Forumindex › Forums › Overige › PC & Multimedia › oppassen met Youtube
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
30 januari 2014 om 21:35 #17263765
Ik was vanavond ff bezig op Youtube.Daar zag ik onder mijn filmpjes,die ik gedownload heb,een vakje met ‘analyse’ staan.Daar kun je de details bekijken van je film.
Wat mij opviel is dat mijn filmpjes over de Kadett vele malen meer bekeken zijn door mensen uit Kroatië en al die landen eromheen.Andere filmpjes van mij met mijn Labrador werden alleen bekeken door Nederlanders en Duitsers.
Ik vindt dit wel een beetje ‘eng’ zeg maar.
Ik ben van plan om de filmpjes te verwijderen.
Of loop ik te hard van stapel????Een waarschuwing voor ons?
30 januari 2014 om 21:51 #18214454wat me veel opvalt is dat in dat soort landen heel veel Opel fans rondrijden. Meeste filmpjes met Opels komen daar oom vandaan…
Zelf zou ik me dus niet zo’n zorgen om maken, je hebt em tenslotte nu ook gewoon op straat staan of in de garage met de sleutels op t haakje.
Greetz Emiel
30 januari 2014 om 22:06 #18214455Als je het toch niet vertrouwd kun je altijd je video’s nog op privé zetten.
maar inderdaad er komen wel veel filmpjes ook uit die landen, dus misschien zijn het gewoon fans? :jerry
31 januari 2014 om 07:25 #18214453Aan die Youtube filmpjes kan je waarschijnlijk toch niet opmaken waar je vandaan komt. Zou mij er niet zo druk over maken. En toch leuk dat je interesse krijgt uit die kant!
1 februari 2014 om 11:46 #18214456@saluma wrote:
Ik was vanavond ff bezig op Youtube.Daar zag ik onder mijn filmpjes,die ik gedownload heb,een vakje met ‘analyse’ staan.Daar kun je de details bekijken van je film.
Wat mij opviel is dat mijn filmpjes over de Kadett vele malen meer bekeken zijn door mensen uit Kroatië en al die landen eromheen.Andere filmpjes van mij met mijn Labrador werden alleen bekeken door Nederlanders en Duitsers.
Ik vindt dit wel een beetje ‘eng’ zeg maar.
Ik ben van plan om de filmpjes te verwijderen.
Of loop ik te hard van stapel????Een waarschuwing voor ons?
Stel het waren mensen uit andere landen (boeit niet welke, maar ff als voorbeeld) had je er dan anders over gedacht? Het heet niet voor niks het World Wide Web ;)
1 februari 2014 om 22:44 #18214457Joh, in Kroatië en Oekraïne en alles daar tussen in komen allerlei tunings onderdelen die je hier niet kan krijgen voor een Kadett, omdat er een hele berg liefhebbers nog voor zijn daar. Dit forum is niet zo internationaal, maar kijk maar eens op het Engelse Astra MK2 owners club forum, daar posten zeer veel uit die landen, en hebben zelfs keurig netjes onderdelen geregeld voor mij al diverse malen. Niks mis mee hoor! Lekker laten kijken zou ik zeggen!
Neem bijvoorbeeld onderleg schotels voor verhoging aan de achterzijde, hier niet te koop, daar wel. Kost daar ook geen ene drol…
Kijk hier maar eens:
http://www.zapchasti.ck.ua/zapchasti-lanos-sens/podveska-i-transmissiya/zadnyaya-podveska.html” onclick=”window.open(this.href);return false;Ergens halverwege zie je die rubbers, voor onder je achter veren, in diverse hoogtes. Ze gebruiken ze of in combinatie met verlagingsveren, zodat er nog steeds verlaging is, maar veel veerprogressie, of voor de zware wegen met standaard veren, om meer veerweg en eindprogressie te maken.
1 februari 2014 om 22:57 #18214458Wat ik vaak veel gevaarlijker vind, dat zie ik hier op het forum vaak zat, dat mensen vertellen wanneer ze op vakantie gaan/zijn en zo. Vind het al bedenkelijk om je woonplaats zo maar in je profiel te zetten, als je iets moois voor de deur hebt staan dan beperk je zo voor een potentiele autodief al aardig zijn zoekgebied. Als je je zorgen maakt, dan kun je dat vaak nog beter doen voor dingen dichter bij huis hoor! Okee, er komen uit de oostelijke landen veel criminelen deze kant op om te plunderen, dat is bekend, zijn veelal roma zigeuners uit Roemenië, niet te verwarren met de Roemeniërs zelf. Die Roemeniërs zelf balen daar net zo hard van, dat ze over een kam worden geschoren met dat tuig.
Daar worden hele paleizen gebouwd van crimineel geld, van mensen die op papier schoonmaker zijn, of putjesschepper.
http://www.nationalgeographic.nl/magazine/reportage/zigeunerpaleizen-in-roemenie” onclick=”window.open(this.href);return false;In Buzescu zie je dit soort dingen:
Laatst nog in diverse kranten een heel stuk aan geweid, dit is echt een groot probleem daar wat ze moeten aanpakken, maar daar wordt er nog niks aan gedaan, zijn geen wetten tegen en niemand voelt zich er toe geroepen deze mensen op het matje te roepen….
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.