Forumindex › Forums › Overige › Even voorstellen dit ben ik › Opnieuw voorstellen plus foto's
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
10 juli 2010 om 20:22 #17223342
Hallo,
Een jaar geleden heb ik dit ook al gedaan,
Mijn naam is Dannis Kooij,ben bijna 38 jaar,ben getrouwd en heb twee kinderen(15 en 12)
Dagelijks rij ik in een Seat Arosa Sport uit 1995 met 100PK en mijn vrouw rijd in een Opel Astra G station 1.6 16V uit 2005.
10 jaar geleden reed ik in een witte Opel Kadett GT en heb die toen verkocht wegens budget….had daar nog steeds spijt van ……:cry
Sinds begin vorige jaar is het Kadett virus echt gaan kriebelen en ben ik op zoek gegaan naar een Kadett GT…Zijn bijna niet meer te vinden.Dus op zoek gegaan naar een Kadett GSI….
Heb er een gekocht,waar achteraf meer aan te doen was dan verwacht…..:(
Kadett is inmiddels roestvrij gemaakt(voor zover dat mogelijk is….:D) en het interieur is inmiddels zo goed als klaar(er ontbraken veel spulletjes/kapjes etc…)
Het is een C2.0NE uit 1989 die ik helemaal opnieuw ga spuiten en de motor word volledig gereviseerd en licht getuned.Kleur word RAL 7000(industriele kwaliteit verf die ik via het werk kan krijgen),is een grijze kleur(binnezijde auto en deuren en klep staan al in die kleur,tevens de middendopjes van de velgen ook)
Accenten op de auto(velgen,Nexia driehoekjes,dakrails,deurstrips,benzinedop,racegaas,de onderste Cupra lip,vleugeltjes onder sideskirts en de achterste onderste lip)worden zwart.
Remklauwen,schokbrekers,stabilisatiestangen en alle vloeistofreservoirs worden geel.
Kadett krijgt dus de Opel sport kleuren met striping en logotjes rondom….
Genoeg gelult,nu wat foto’s van de voorlopige matte kameleon,moet je een beetje doorheen prikken…hahahaha
(buitenkant is nu klaar zoals ik hem wil)Zoals gezegd ziet hij er nog niet uit,maar het meeste werk is gedaan(roestvrij maken)
Interieur is naar mijn zin en de buitenkant gaan we strak maken en dus spuiten.
Onderstel word ook veranderd:Eibach verlagingsveren en stugge schokbrekers,stabilisatiestangen boven en onder voor en achterkant.Er komen 16V remschijven voor en achter en een andere uitlaat.Achterlichten,mistlampglas,koplampen en knippers worden smoke.
Over een paar weken gaat hij de loods in van mijn collega die Opel gek is en dan gaan we er aan beginnen.
Ik kan ook de auto van mijn vrouw niet vergeten:
Astra wil ik ook nog het een en ander aan doen:
-Sidescirts in kleur spuiten
-Cupdiffuser monterenSommige andere dingen hebben wat aandacht nodig(lakschade)
Mijn vrouw vind alles best,zolang ik hem niet verlaag,oncomfotabele dikke velgen monteer en er geen schreeuwpijp onder monteer….:D
Tot slot:Ik weet dat het een Opel forum is maar ik wil jullie toch mijn dagelijkse ride tonen:
Is een lekker sportieve Arosa met standaard 100PK,heeft inmiddels een K&N 57i,een andere uitlaatdemper en een chip.Ik zit denk ik nu op 115PK…..Maar wel bij hoge toeren…16V he…
Als de Kadett klaar is zal ik weer nieuwe foto’s plaatsen….
Dannis:agent
11 juli 2010 om 14:27 #17697629welkom hier en veel succes met het opknappen van de dett:wors
11 juli 2010 om 18:02 #17697630origineel gepost door Kermitkiller
welkom hier en veel succes met het opknappen van de dett:worsDank je….zal wel lukken hoor….
Dannis
-
AuteurBerichten
- Het onderwerp ‘Opnieuw voorstellen plus foto's’ is gesloten voor nieuwe reacties.