hallo,
ben alweer tijdje aan het posten hier, en heb net me nieuwe auto, tenminste hij is voor mij nieuw, want het gaat om een a vectra uit 94 met nog maar 2 eigenaren, waarvan ik nummer 2 ben…
nu heb ik de vectra net een week, en is er een vrachtwagen op gereden, nu zit de zijkant in elkaar, gelukkig kwam deze nette man aan de deur dus dat valt weer mee, vandaag dan heel sarcastisch een hoop spullen binnen gekregen voor de a, een powersprint uitlaat systeem, een grill type gaas, neon voor onder de auto, en in de auto,
ik heb al een clarion radio ingebouwd samen met een rockford composet in de deuren een rockford monoblock en een polk audio subwoofer, nu was dit een hele stap voor mij omdat ik altijd mtx en jl freak ben geweest, tot nu toe bevalt dit me goed, alleen heb ik spijt dat ik een enkele woofer van polk heb gekozen, wellicht gaat dit snel veranderen,
nu nog even afwachten op de verzekering en dan heeel snel de vectra laten maken,
zodra de auto weer in zijn topstaat is maak ik foto’s, en om al vast een voor proefje te geven zal ik morgen foto’s maken van het geluid!